ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η διαφήμιση εταιρείας αθλητικών ειδών στην Ακρόπολη αποτελεί προσβλητική εμπορευματοποίηση του πυρήνα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς

16 Μαΐου 2025, 13:29
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

«Η εικόνα μέσω σμήνους drones του αθλητικού παπουτσιού που “πατά” πάνω στην Ακρόπολη για διαφημιστικούς λόγους, αποτελεί προσβλητική εμπορευματοποίηση του πυρήνα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Με ποιο κριτήριο έγινε η αποδοχή μίας τέτοιας πρότασης όταν τον περασμένο μήνα το Υπουργείο Πολιτισμού δεν έδωσε άδεια στον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της ταινίας του στον αρχαιολογικό χώρο;», ρωτάει η Κουμουνδούρου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κυρ. Μητσοτάκης: «Οι έντιμοι αγρότες θα λάβουν στο ακέραιο τις επιδοτήσεις τους – Οι λύσεις έρχονται μέσα από διάλογο»

Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία ανασκόπηση ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε συγκεντρωτικά

Κ. Κυρανάκης: Η ιστορία των τρόλεϊ αξίζει σεβασμό

Μετά τη συνεχή παρουσία 70 και πλέον χρόνων των τρόλεϊ

Στη συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΒΕΑ αύριο ο Ν. Δένδιας για ζητήματα αμυντικής βιομηχανίας

O υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας θα παραστεί αύριο, Δευτέρα

Μ. Χαρακόπουλος: Κανένας «Φραπές» δεν θα μπορεί πλέον να λαμβάνει επιδοτήσεις – Πληρωμές μέχρι τις γιορτές

«Πρέπει πρώτα από όλα να έχουμε ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας και

«Τροπολογία για άρση του αξιόποινου για όλες τις πράξεις που τελέστηκαν από αγρότες κατά την διάρκεια των αγροτικών κινητοποιήσεων καταθέτει άμεσα» η Ελληνική Λύση

«Τροπολογία για άρση του αξιόποινου για όλες τις πράξεις που