«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υλοποιεί με συνέπεια, υπευθυνότητα και σκληρή δουλειά, ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης και συνεχούς αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υποδομών, με στόχο την ασφαλή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», τόνισε σε δηλώσεις της η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία επισκέφθηκε σήμερα τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Πάτρας.
Όπως πρόσθεσε, «ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανακαίνισης της γραμμής στο τμήμα από τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης μέχρι το ύψος της οδού Γούναρη, και παράλληλα ξεκίνησαν και τα νέα δρομολόγια προς την Κάτω Αχαΐα και το Ρίο».
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, «με την ολοκλήρωση των εργασιών βελτιώνεται σημαντικά ο χρόνος της διαδρομής, ενώ αντιστοίχως θα γίνουν ανάλογες εργασίες και στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι τον σταθμό ‘Αγιος Ανδρέας’, καθώς και στο τμήμα ‘Πάτρα – Άγιος Διονύσιος’, στο πλαίσιο της σχετικής σύμβασης συνολικού προϋπολογισμού 1.085.000 ευρώ».
Ακόμη, σύμφωνα με την Χριστίνα Αλεξοπούλου, «θα υπάρξει και συμπληρωματική σύμβαση, με κονδύλια του ΟΣΕ ύψους 500.000 ευρώ, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή της γραμμής στο σύνολό της έως το τέλος του 2025, ενώ ειδικά για την Κάτω Αχαΐα, θα επεκταθεί η κυκλοφορία των συρμών με δύο ακόμα νέες στάσεις, ώστε να εξυπηρετούνται αποτελεσματικότερα οι επιβάτες του προαστιακού της Δυτικής Αχαΐας».
Ταυτόχρονα, όπως ανακοινώθηκε, «σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν από σήμερα νέα δρομολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πολιτών και των χρηστών του προαστιακού, και σε συνεργασία με τη Hellenic Train εξυπηρετούνται πλέον οι κάτοικοι και εργαζόμενοι της ευρύτερης περιοχής του βόρειου κλάδου της γραμμής».
Επίσης, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «δρομολογήθηκαν παρεμβάσεις με στόχο την πλήρη προσβασιμότητα των ΑμεΑ στις αποβάθρες, ενώ εντός του Ιουνίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός για την συντήρηση της παλιάς γέφυρας στα Μποζαΐτικα, προϋπολογισμού ύψους 120.000 ευρώ».
Ακόμη, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, «με την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης, η υποδομή και η επιδομή της γραμμής εκσυγχρονίζονται και εξασφαλίζονται νέα δεδομένα στη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου».
Στο μεταξύ, στις δηλώσεις που έκανε η υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, ανέφερε ακόμη, ότι «παραδώσαμε ένα τμήμα ενός έργου βαριάς συντήρησης υποδομής, που έπρεπε να έχει υλοποιηθεί πριν από δεκαετίες, ενώ το έργο αυτό αποτελεί την έναρξη ενός ευρύτερου προγράμματος αναβάθμισης και ανάταξης των ελληνικών σιδηροδρόμων».
Όσον αφορά την συνάντησή της με τον δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, η υφυπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι «με τον δήμαρχο σχεδιάζουμε την υλοποίηση έργων σημαντικής κλίμακας, που θα αλλάξουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας, ενώ θέσαμε τις βάσεις και τα χρονοδιαγράμματα για την άμεση εξέλιξη των διαδικασιών και από τα δύο μέρη».
Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, σημείωσε ότι «η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής στοχεύει στην αναβάθμιση της ασφάλειας, την πύκνωση των δρομολογίων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό. Από εδώ και στο εξής, σταδιακά, παράλληλα με τις εργασίες ανάταξης της υποδομής, θα βελτιώνεται η δρομολογιακή πολιτική, καθιστώντας και πάλι το σιδηρόδρομο ένα ανταγωνιστικό μέσο που θα αποτελεί πρώτη επιλογή για τους πολίτες».