Αυτοψία του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, στον Φοίνικα και στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης


Αυτοψία του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, στον Φοίνικα και στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης


Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη, επιθεωρώντας τις κεντρικές εγκαταστάσεις των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, τα αμαξοστάσια λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη και στο Φοίνικα, τον Σταθμό Φόρτισης Ηλεκτρικών Λεωφορείων του ΟΑΣΘ αλλά και το αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στις 06:00 το πρωί, ο κ. Οικονόμου, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΘ, Κώστα Ταγγίρη, τον Πρόεδρο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Καλογερούδη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα, επισκέφθηκε τον σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων. Στον χώρο στάθμευσης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων έχουν τοποθετηθεί 55 σύγχρονοι ηλεκτρικοί φορτιστές διπλής υποδοχής, επιτρέποντας την ταυτόχρονη φόρτιση δύο λεωφορείων. Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη από τα μέσα Ιουνίου, εξυπηρετώντας δρομολόγια κυρίως στη Δυτική Θεσσαλονίκη και αναβαθμίζοντας τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

Στη συνέχεια, επισκέφτηκε τα αμαξοστάσια λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη και στον Φοίνικα όπου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τους οδηγούς και τους τεχνικούς των λεωφορείων και να εξετάσει τις συνθήκες εργασίας και το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο προς τους πολίτες.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε: «Το μήνυμα που θέλω να μεταφέρω είναι το εξής: Η συγκοινωνία για εμάς έχει πάντα στο επίκεντρο τον εργαζόμενο και τον πολίτη. Προτεραιότητά μας είναι η καθημερινότητα του πολίτη και η παροχή ποιοτικής δημόσιας συγκοινωνίας. Έχουμε θέσει σε κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία αποτελούν το ένα τρίτο του στόλου και είναι ποιοτικά ανώτερα και σύγχρονα. Στόχος μας είναι να αλλάξουμε όλα τα λεωφορεία μέχρι το 2027, με ένα μεγάλο πρόγραμμα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, ανανεώνοντας τον στόλο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αυτό θα προσφέρει δημόσια συγκοινωνία υψηλού επιπέδου, την οποία αξίζει ο πολίτης. Όσον αφορά τους εργαζόμενους και τις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν σε σχέση με τις συμβάσεις θέλω να πω, πρώτα απ’ όλα, θα συναντηθώ μαζί τους για να συζητήσουμε, διότι είναι σημαντικό να έχουμε κοινή κατανόηση των θεμάτων. Αυτό που μας ενδιαφέρει ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και Κυβέρνηση είναι να είναι οι εργαζόμενοι ικανοποιημένοι και να αισθάνονται ότι λαμβάνουν κάτι σημαντικό. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί τα τελευταία χρόνια, όπου έχουμε ανταποκριθεί στα αιτήματά τους.


Πιστεύω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να διατηρούμε χαμηλούς τόνους και να συζητούμε με ηρεμία. Είμαι εδώ στη Θεσσαλονίκη όχι μόνο για να συζητήσω με τη Διοίκηση για τον προγραμματισμό των θεμάτων, αλλά και για να μιλήσω με τους εργαζόμενους. Από την αρχή έχω τονίσει ότι η λειτουργία των λεωφορείων ξεκινά από τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτά. Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε την προσπάθειά τους και θα βρούμε μια κοινή λύση για να προχωρήσουμε μαζί.»

Στη συνέχεια, ο κ. Οικονόμου μετέβη στο αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπου συναντήθηκε με μέλη της Διοίκησης της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης στις εγκαταστάσεις, ενημερώθηκε για τη λειτουργία των λεωφορείων που εξυπηρετούν 43 γραμμές, παρέχοντας συγκοινωνιακό έργο στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης με 190-200 οχήματα συνολικά.

Ακολούθως, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, συναντήθηκε με τη Διοίκηση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) στα γραφεία του Οργανισμού, όπου συζητήθηκαν θέματα άμεσης προτεραιότητας. Ο ΟΣΕΘ προετοιμάζει διεθνή διαγωνισμό για το συγκοινωνιακό έργο της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, με στόχο τη λειτουργία 40-45 λεωφορειακών γραμμών με σύγχρονο στόλο 220 οχημάτων από το 2025. Ο κ. Οικονόμου ενημερώθηκε για την πρόοδο του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα παρουσιαστεί στο κοινό σε ειδική εκδήλωση στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκε επίσης η εφαρμογή νομοθεσίας για την ευθύνη λειτουργίας του ενιαίου συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου (ΑΣΣΚ) και της ηλεκτρονικής κάρτας (Thessticket – Thesscard), καθώς και η πρόοδος των έργων στην Τηλεματική, που αφορά την ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο μέσω «έξυπνων» στάσεων και ψηφιακών εφαρμογών. Ο Υφυπουργός εξέτασε τα μηχανήματα έκδοσης, επικύρωσης και ακύρωσης εισιτηρίων και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Η συνάντηση περιλάμβανε και συζήτηση για τον σύγχρονο πολυτροπικό τερματικό σταθμό μετεπιβίβασης της Νέας Ελβετίας και τις αναγκαίες μελέτες για τον σταθμό μετεπιβίβασης της Μίκρας. Τέλος, συζητήθηκε η προγραμματιζόμενη διοικητική ανασυγκρότηση του ΟΣΕΘ, με στόχο την αποσαφήνιση τεχνικών λεπτομερειών για τη μετάβαση του Οργανισμού στην επόμενη μέρα, λειτουργώντας ως «ομπρέλα» για τα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, δήλωσε: «Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε μία φάση αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών της και είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε με γρήγορους ρυθμούς για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι νέες υποδομές και τα σύγχρονα συστήματα που αναπτύσσονται θα συμβάλουν σημαντικά σε αυτήν την κατεύθυνση».

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *