Όσο περνούν οι μέρες τόσο περισσότερα αποκαλύπτονται για το τι συνέβη τη μοιραία νύχτα στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που αποκαλύφθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ τη βραδιά του τραγικού συστυχήματος δεν έπρεπε να είναι μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης που έχει ήδη προφυλακιστεί. Συγκεκριμένα μέχρι τις 23.00 θα έπρεπε να είναι μαζί του άλλοι δυο σταθμάρχες!
Σύμφωνα με το έγγραφο των βαρδιών που έφερε στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΙ στο σταθμό Λαρίσης ήταν τρία άτομα σε υπηρεσία το κρίσιμο διάστημα από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδί έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης.
Συγκεκριμένα, από το έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:
Δύο πρωινοί 06.00 – 15.00
Δύο απογευματινοί 14.00 – 23.00
Και ένας βραδινός 22.00 – 07.00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός και ήταν η στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει ο προαστιακός.
Τώρα, το φλέγον ερώτημα είναι πόσοι σταθμάρχες ήταν όντως παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού).
Επίσης, ποιος σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” όταν πέρασε ο προαστιακός; Ήταν και άλλοι παρόντες;
Και βέβαια: Γιατί κανείς για 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας;
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, ο προφυλακισμένος σταθμάρχης είπε ότι από τις 22.15 έμεινε μόνος του καθώς οι δύο συνάδελφοί του, αποχώρησαν…
Μια σκέψη για “Δυστύχημα στα Τέμπη: Τρεις σταθμάρχες έπρεπε να είναι στο σταθμό της Λάρισας το μοιραίο βράδυ”
Τελικά 3 , 2 ή 1