Το Avenger, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Jeep, εξοπλίζεται με νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης 400V.
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας Μ3 σχεδιάστηκε με στόχο την υψηλή απόδοση. Με μέγιστη ισχύ 115kW (156 ίπποι) αποδίδει άμεσα και με γραμμικό τρόπο έως και 260Nm ροπής, αναφέρει η μάρκα.
Την αποθήκευση και την τροφοδοσία του συστήματος με ενέργεια εξασφαλίζει μια νέα μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 54 kWh. Προσφέρει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και εξαιρετική αναλογία ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας. Συγκεκριμένα η ωφέλιμη χωρητικότητα είναι 51 kWh, δηλαδή ποσοστό σχεδόν 95% σε σχέση με την ονομαστική χωρητικότητα. Αυτό οφείλεται στη σχεδίαση της μπαταρίας, αλλά και την αποδοτική λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος. Η μπαταρία του Avenger χωρίζεται σε 17 μονάδες με συνολικά 102 στοιχεία (Lithium-Ion NMC 811). Η κατανομή των μονάδων στο πάτωμα του αυτοκινήτου είναι 65% στο πίσω μέρος και το υπόλοιπο 35% στο εμπρός (στο επίπεδο που βρίσκονται οι εμπρόσθιες θέσεις), έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, η βέλτιστη κατανομή των μαζών και το χαμηλό κέντρο βάρους. Το βάρος της μπαταρίας είναι 340 κιλά.
Η νέα μπαταρία εξασφαλίζει στο Avenger αυτονομία 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες WLTP και 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες. Λόγω της αντλίας θερμότητας που βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Avenger, σημειώνεται μια αύξηση 10% της αυτονομίας σε πολύ ψυχρές/ζεστές συνθήκες σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα.
Το ηλεκτρικό σύστημα υποστηρίζει τρία προγράμματα λειτουργίας, ECO (με απόδοση 60kW / 180Nm), Normal (80kW / 220 Nm) και Sport (115kW / 260Nm). Ανεξάρτητα από την επιλογή του οδηγού, ο περιορισμός της ισχύος βγαίνει αυτόματα εκτός για πλήρη ισχύ σε περίπτωση kick-down. Παράλληλα με τα τρία προγράμματα, υπάρχουν διαθέσιμα και δύο επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (Normal, -0,6m/s2, 15kw, 35 Nm και Plus -1,2m/s2, 45kW, 70Nm).
Με τη μέση απόσταση που καλύπτει σε καθημερινή βάση ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο να είναι 30 χλμ., το Avenger μπορεί να ανακτήσει την απαραίτητη αυτονομία σε μόλις 3 λεπτά μέσω φορτιστή DC 100 kW. Στον ίδιο φορτιστή, το επίπεδο από το 20% στο 80% ανεβαίνει σε μόλις 24 λεπτά. Αντίστοιχα με φορτιστή AC ισχύος 11 kW, η φόρτιση (0% – 100%) διαρκεί 5,5 ώρες
Το νέο ηλεκτρικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα και για την εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, με αποτέλεσμα παρά τις συμπαγείς του διαστάσεις (μήκος 4,08μ.), το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger να προσφέρει χώρους για πέντε επιβάτες, θέσεις για αντικείμενα στην καμπίνα που ξεπερνούν σε συνολική χωρητικότητα τα 34 λίτρα και χώρο αποσκευών 355 λίτρων.
2 σκέψεις για “Αυτοκίνητο: Με νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης εξοπλίζεται το Jeep Avenger”
Super
Πολύ ωραίο!