Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι «χρυσές» αναρτήσεις των Influencers


«Σαφάρι» ελέγχων έχουν ξεκινήσει οι φορολογικές αρχές, για τους influencers σε Facebook, Instagram και TikTok, με όπλο ένα μυστικό αλγόριθμο. Ο αλγόριθμος, όταν βγαίνουν αναρτήσεις που κοινοποιούνται σε λογαριασμούς εταιρειών, τα λεγόμενα tags, βγάζει απευθείας στην κορυφή της λίστας τον συγκεκριμένο ιδιοκτήτη της διαδικτυακής επιχείρησης, τον influencer, για έλεγχο.


Στην ίδια λίστα βρίσκονται και αυτοί οι οποίοι διάγουν έναν πολυτελή βίο, ο οποίος δεν δικαιολογείται από τα εισοδήματα που δηλώνουν στην Εφορία.

Όσοι κάνουν αυτή τη δουλειά, τεθούν υπό τον έλεγχο της ΑΑΔΕ και δεν έχουν παραστατικά θα υπάρξει πρόσβαση και σε τραπεζικούς λογαριασμούς αυτομάτως και στα εισοδήματα και στα πόθεν έσχες όχι μόνο του τρέχοντος έτους, αλλά η έρευνα μπορεί να πάει και σε βάθος χρόνου.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *