Τον αναπτυξιακό, επενδυτικό, οικονομικό και μεταρρυθμιστικό χαρακτήρα του τουριστικού προϊόντος ανέδειξε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, στον χαιρετισμό του στο 1ο International Business and Hospitality Conference, που διοργάνωσε η Liquid Media και το Insider.
«Το τουριστικό προϊόν αποτελεί μία σίγουρη επένδυση και τέτοια θα είναι για τις επόμενες δεκαετίες. Ειδικά για το 2022, ο τουρισμός – σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις – αποτελεί κύρια πηγή εισοδήματος για το κράτος. Και – όπως έχω επαναλάβει- αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει τόσο στο υπουργείο Τουρισμού, όσο και στην κυβέρνηση συνολικά, είναι το μέρισμα από την επιτυχία του τουριστικού μας προϊόντος να καταλήγει αδιαμεσολάβητα στη μέση ελληνική οικογένεια», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στα απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα που υπάρχουν ήδη στον κλάδο, δίνοντας έμφαση στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στις στρατηγικές πρωτοβουλίες που αναλήφθησαν όλους τους προηγούμενους μήνες για το «άνοιγμα» νέων προορισμών και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από ισχυρές αγορές με υψηλού επιπέδου – high spenders – ταξιδιώτες.
«Με βάση τη στρατηγική την οποία χαράξαμε, τον χειμώνα, έχουμε ήδη στην πρωτεύουσα 500.000 ταξιδιώτες απευθείας από την Αμερική: από την Ατλάντα, το Σικάγο, τη Νέα Υόρκη, την Ουάσιγκτον. Και πλέον και από τη Βοστώνη. Με πολύ μεγάλη χαρά, είδα το Σαββατοκύριακο τις εκδηλώσεις της Delta από τη Βοστώνη με το προξενείο μας, με τους ομογενείς μας και με τους ταξιδιώτες που “καλοβλέπουν” το γεγονός ότι επανεκκίνησε η απευθείας πτήση Βοστώνη – Αθήνα, έπειτα από σχεδόν τρεις δεκαετίες. Όλα αυτά δίνουν φυσικά προστιθέμενη αξία στο τουριστικό μας προϊόν, καθώς μεταφράζονται σε ανάπτυξη, επενδύσεις οι οποίες έρχονται για να μείνουν και ενίσχυση των εσόδων από τη μεταφορά εμπορευμάτων, καθ’ όλη τη χρονιά», επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε ιδιαίτερα στις επενδύσεις αναβάθμισης των τουριστικών καταλυμάτων, αλλά και στην υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, τα οποία συνδέονται άμεσα με την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου. «Σωστά, επιδεικνύουν οι τράπεζες πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τον τομέα του τουρισμού. Σωστά, βλέπουν οι επιχειρηματίες – είτε εγχώριοι, είτε από το εξωτερικό – ότι πρόκειται για έναν αναπτυξιακό κλάδο πολύ πλούσιο σε ευκαιρίες – βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – και με πολύ υψηλά κέρδη», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε τη σημασία του επιτυχούς rebranding της χώρας στο εξωτερικό, έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας, που κατέστησε την Ελλάδα ως έναν από τους πιο ασφαλείς προορισμούς παγκοσμίως. «Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, πιστώνεται προσωπικά το rebranding της χώρας. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και τους Έλληνες επιχειρηματίες, καθώς – αυτά τα 2,5 χρόνια – η συνεργασία μας με τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού ήταν άψογη και τους ευχαριστώ, ιδιαιτέρως, για αυτό. Έχουμε αναπτύξει όλο εκείνο το πλαίσιο που εξασφαλίζει ότι κάποιος μπορεί να ταξιδέψει στη χώρα μας με ασφάλεια. Φροντίζουμε τους ταξιδιώτες μας. Φροντίζουμε τους πολίτες μας. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε», είπε ο κ. Κικίλιας.