«Το εγχείρημα αυτό είναι μια πρωτοβουλία δική μας, δεν έχει γίνει πουθενά αλλού στην Ευρώπη, είναι μια ιδέα που γεννήθηκε στο δικό μου το γραφείο, έχουμε δουλέψει για να εφαρμοστεί. Βλέπετε τις τιμές φαίνεται ότι είναι πολύ καλύτερες στο καλάθι από ότι έξω από αυτό κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και τις επόμενες εβδομάδες» τόνισε ο υπουργός Άναπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης σε αυτοψία που έκανε για την πρεμιέρα της εφαρμογής του μέτρου «Καλάθι του Νοικοκυριού».
Αφού αρχικά επισήμανε ότι θα δουλέψει ο ανταγωνισμός στη συνέχεια ανέφερε ότι «σκοπός του καλαθιού είναι να μην ξεχειλώσουν πολύ τα προϊόντα και εξήγησε το γιατί λέγοντας: «χθες το βράδυ αναγκάστηκα και πήρα μία – μία τις αλυσίδες τηλέφωνο γιατί πολλές είχαν στείλει πολλά περισσότερα από 51 προϊόντα. Όμως αν αυξηθεί πολύ ο αριθμός τους θα μειωθεί η δύναμη των αλυσίδων να κατεβάζουν τις τιμές κι εμάς ο κεντρικός μας στόχος είναι να φτιάξουμε έναν χώρο όπου οι καταναλωτές θα βρίσκουν πράγματι φτηνότερες τιμές για να καταφέρουν να μην υφίστανται τις συνέπειες του πληθωρισμού που υπάρχουν γενικά στην αγορά και είναι σχεδόν σε μεγάλο βαθμό αναπόφευκτες. Άρα είμαστε πολύ φειδωλοί στο να αυξάνουμε τον αριθμο. Τώρα αν κάποια στιγμή μπορεί να φύγει το κοτόπουλο και μπει κάτι άλλο θα το δούμε. Κάθε εβδομάδα θα έχουμε αλλαγές. Το βασικό είναι σε αυτά τα 51 προϊόντα ο κόσμος να ξέρει -εφόσον τα επιλέγει- ότι κερδίζει λεφτά. Το βασικό είναι να ξέρει ο κόσμος που δεν τα φέρνει εύκολα βόλτα ότι κάπου θα βρει προϊόντα και για αυτόν».