Την 3η «υποστηρικτική» γραμμή από τις τέσσερις που σχεδιάστηκαν για τη βελτίωση της δημόσιας συγκοινωνίας, εν όψει της κατασκευής της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου Θεσσαλονίκης (flyover), έθεσε σε λειτουργία, σήμερα, η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.».
Πρόκειται για τη νέα γραμμή, με κωδικό 55Υ «Σταυρούπολη – ΚΤΕΛ – Ν.Σ.Σ.», που εκτελείται με 6 λεωφορεία, τις καθημερινές. Η σημερινή γραμμή έρχεται να προστεθεί στις δύο «υποστηρικτικές γραμμές», που ήδη λειτουργούν από τις αρχές Νοέμβρη με κωδικό 43Υ και 45Υ.
Όπως ανακοινώθηκε από την «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.», από την 1η Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η 4η νέα Λεωφορειακή Γραμμή 36X: «Α.Σ. ΙΚΕΑ – Τριανδρία» με αφετηρία Α.Σ. ΙΚΕΑ και Τέρμα Τ.Σ. Τριανδρίας. Η νέα γραμμή θα λειτουργεί, με 8 λεωφορεία της και δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της επείγουσας αναδιάρθρωσης του συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης, εξαιτίας της έναρξης κατασκευής της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (flyover).
Συνολικά και σε διάστημα ενός μηνός, η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.», προσέθεσε 36 αστικά λεωφορεία στο σύστημα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης, δυνητικής μεταφορικής ικανότητας 24.000 επιβατών ημερησίως, πράγμα που σημαίνει, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της «έως 20.000 Ι.Χ. λιγότερα, εάν το επιβατικό κοινό επιλέξει τη δημόσια συγκοινωνία στις γραμμές αυτές».
«Με τα 36 αυτά λεωφορεία, που απέκτησε τις τελευταίες ημέρες, η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.», ενισχύει την αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη, με 235 λεωφορεία και 650 οδηγούς, που δίνουν τη μάχη της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, σε δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., Στέφανος Τσόλης, αναφερόμενος στην προσθήκη των τεσσάρων νέων γραμμών, καλεί τους Θεσσαλονικείς, «να χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία, καθώς, υπάρχουν πλέον πολλές συμφέρουσες επιλογές, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, με πολύ μικρό κόστος εισιτηρίου και διάρκεια δρομολογίου, μικρότερη απ΄αυτή ενός Ι.Χ.» .
Περισσότερες πληροφορίες για τα δρομολόγια, τις στάσεις και τα ωράρια, μπορούν οι επιβάτες να βρουν στον ιστότοπο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και στο ενιαίο σύστημα τηλεματικής ΚΤΕΛ – ΟΑΣΘ.