Η ευεξία και το ευ ζην βρέθηκαν στο επίκεντρο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της συμμετοχής της στη 40ή Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia – Ηotelia, που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Η Περιφέρεια ανέδειξε το πλούσιο και πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της στους εκπροσώπους τουριστικών φορέων και επαγγελματίες του τουρισμού που επισκέφθηκαν το περίπτερό της.
Επίσης, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30 προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις με επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, ενώ η Περιφέρεια φιλοξένησε δύο ξεχωριστές θεματικές εκδηλώσεις: την εκδήλωση γαστρονομίας της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, με τίτλο «Flavors of Olympus Riviera, the Burger Story» και την εκδήλωση για την παρουσίαση του τουριστικού οδηγού του συλλόγου ελεύθερων επαγγελματιών εμπόρων και βιοτεχνών του Σοχού Θεσσαλονίκης, που πλαισιώθηκε από χορευτικά δρώμενα του χορευτικού συλλόγου της περιοχής.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο συνέδριο της Philoxenia-Hotelia, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου ήταν ομιλήτρια στην εκδήλωση του «Session 2: Smart hospitality and travel- Ψηφιακή εμπειρία στη φιλοξενία και στο ταξίδι», με θέμα «Καινοτόμες εφαρμογές που αλλάζουν τη λειτουργία των ξενοδοχείων, των μεταφορών και των τουριστικών επιχειρήσεων και τις εμπειρίες των επισκεπτών», καθώς και στην εκδήλωση του «Session 4: Smart Destinations- Προορισμοί με ψηφιακό όραμα».
Σε δηλώσεις της, η κ. Χατζηβασιλείου επισήμανε ότι η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην Philoxenia-Hotelia και φέτος αποτέλεσε μια ευκαιρία να προβληθεί ο πολυσύνθετος χαρακτήρας και η αυθεντικότητα της περιοχής τόσο σε εγχώριο άλλα και σε διεθνές κοινό, αξιοποιώντας παράλληλα τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα και τις καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που καταστούν τον προορισμό πιο προσβάσιμο και την εμπειρία του επισκέπτη πιο διαδραστική.



