Zeekr: Κατασκεύασε τα πρώτα δέκα χιλιάδες 007

Ήταν προς τα τέλη του περασμένου η Δεκέμβρη όταν η Zeekr ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής του νέου ηλεκτρικού sedan 007.


Μετά από σχεδόν δυο μήνες η νεοσύστατη premium μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία ανήκει στην κινέζικη Geely, δηλώνει ότι ήδη έχει κατασκευάσει συνολικά 10.000 αντίτυπα του 007. Το εν λόγω 007 ήταν βαμμένο σε λευκή απόχρωση, ενώ η οθόνη πάνω από τους μπροστινούς LED προβολείς, η οποία μπορεί να προβάλει προσαρμόσιμα γραπτά μηνύματα, έγραφε: “The 10.000th Zeekr 007”.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι περίπου σαράντα μέρες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου 007 η Zeekr είχε λάβει πάνω από 40.000 παραγγελίες. Στόχος της είναι το 007 να ξεπεράσει το Tesla Model 3 σε πωλήσεις στην τεράστια και άκρως ανταγωνιστική αγορά της Κίνας. Προφανώς η Zeekr ποντάρει στη χαμηλή τιμή του νέου 007, το οποίο κοστίζει 229.900 γουάν, δηλαδή περίπου 29.000 ευρώ, χάρη στις γενναίες κρατικές επιδοτήσεις.

Oι εξωτερικές του διαστάσεις σε μήκος, πλάτος και ύψος βρίσκονται στα 4.865 χλστ., 1.900 χλστ. και 1.450 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.928 χλστ. H παλέτα για το αμάξωμά του περιλαμβάνει συνολικά έξι αποχρώσεις (Dawn Brown, Clear Sky Blue, Mist Silver, Misty Grey, Bright Moon White και Polar Night Black).

Το νέο 007 διαθέτει έναν πίσω τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα 310 kW (421 ίππων) και 440 Nm ροπής, ο οποίος επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ.  Το ισχυρότερο και τετρακίνητο 007 χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες, έχοντας συνδυαστική ισχύ 475 kW (645 ίππους) και ικανότητα επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,84 δευτ.


Το 007, με προηγμένη αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 800 Volt, προσφέρεται με CALT μπαταρία φωσφορικού-σιδήρου-λιθίου “Golden Battery“, χωρητικότητας 75 kWh με αυτονομία 688 χλμ., η οποία υποστηρίζει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες φόρτισης έως και 500 kW, επιτρέποντας την απόκτηση 500 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 15 λεπτά, εντός των οποίων η μπαταρία φτάνει από 10-80%. Η μεγαλύτερη CATL μπαταρία, χωρητικότητας 100 kWh, σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο δοκιμών (CLTC), υπόσχεται αυτονομία 870 χλμ. 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *