Στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού και το Volkswagen Golf με το 3κύλινδρο μοτέρ του ενός λίτρου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από τις μαλακές αναρτήσεις, προς χάριν της άνεσης, ενώ παρουσιάζεται μια μικρή υστέρηση γύρω στις 2.000 σ.α.λ. στο άμεσο πάτημα του πεντάλ γκαζιού.
Είναι ήσυχο στην καμπίνα με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή αν και θα θέλαμε καλύτερη στήριξη του σώματος.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του εσωτερικού του Golf είναι η έλλειψη μπουτόν, καθώς η γερμανική εταιρία το έχει πλέον «περάσει» στον ψηφιακό κόσμο.
Καθώς πέρα του καντράν είναι και η οθόνη αφής. Εδώ να προσθέσουμε ότι μέσα από το μενού υπάρχει επιλογή του εσωτερικού φωτισμού.
Να ένα gadget που το «βρίσκαμε» σε πιο ακριβές και πολυτελείς εκδόσεις. Το τιμόνι φέρει μια σειρά μπουτόν, ενώ ξεχωρίζει ο state of art του κιβωτίου επιλογέας στη βάση της κονσόλας,
Μένοντας ακόμα λίγο στο εσωτερικό να προσθέσουμε ότι το εσωτερικό είναι φροντισμένο και λόγω του τετράγωνου σχήματος του πίσω μέρους υπάρχει χώρος για τους πίσω επιβάτες.
Όσο για το χώρο των αποσκευών, αυτός προσφέρει 380 λίτρα ενώ κάτω από τη μοκέτα υπάρχει ρεζέρβα, κάτι που κρίνουμε ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς η πλειονότητα των ελληνικών δρόμων θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο (πότε θα δούμε όταν γίνονται ασφαλτοστρώσεις, η επιφάνεια της ασφάλτου να είναι πρόσωπο με τα καπάκια των υπονόμων και όχι με διαφορά εκ. που φθείρουν ελαστικά και αναρτήσεις).
Από πλευράς επιδόσεων, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 202 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,2 δευτ. με 117 γρ./χλμ. οι εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Πιστό στις παραδόσεις του, το εξηλεκτρισμένο Golf με το ήπιο υβριδικό σύστημα προσφέρει χώρους, προσεγμένο εσωτερικό και οδική συμπεριφορά βασισμένη στην άνεση και στη χαλαρότητα.
Οι τιμές ξεκινούν από 29.400 ευρώ.