Τετρακίνητο το hypercar της Porsche

6 Απριλίου 2024, 13:45
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Στην ιστορία της έχει δημιουργήσει μοντέλα όπως η 918 Spyder ή η Carrera GT ή ακόμα πιο παλιά η 959, ωστόσο θα έλεγε κανείς ότι δεν καίγεται να δημιουργήσει ακραία αυτοκίνητα για χρήση πίστας.

Το πιο πρόσφατο δείγμα hypercar της Porsche είναι το Mission X, το οποίο παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή το 2023. Το Mission X είναι πολύ εντυπωσιακό με στοιχεία από τα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας, ηλεκτροκίνητο και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το hypercar της Porsche ωστόσο δεν έχει προχωρήσει μέχρι τώρα, καθώς υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να τελειοποιηθούν.

Ένα από τα βασικά στοιχεία του Porsche Mission X είναι ότι θα απαρνηθεί την πίσω κίνηση και θα χρησιμοποιήσει τετρακίνηση. Αυτό δεν έχει να κάνει με την απόδοση, αλλά με τον τρόπο διαχείρισης της ενέργειας. Ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι πιο αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται σε τέσσερις τροχούς αντί για δύο. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που η δομή του αυτοκινήτου δεν επιτρέπει τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας, η διαχείρισης της ενέργειας είναι πολύ σημαντική.

Η Porsche έχει σχεδιάσει ένα σύστημα 900 V για το Mission X το οποίο επιτρέπει φόρτιση 320 kW με μόλις 18 λεπτά από 10-80%. Εκτός από το ζήτημα της μπαταρίας και της αυτονομίας σε σκληρή χρήση πίστας, η Porsche έχει φροντίσει να κάνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη – με ψηλότερη οροφή – για να μπορεί ο οδηγός να φορέσει κράνος.

Σημαντικό ζήτημα είναι η αεροδυναμική με τους ανθρώπους της Porsche να θέλουν περισσότερη κάθετη δύναμη από μια 911 GT3 RS και αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1 προς 1.

Αν όλες οι αλχημείες που πρέπει να γίνουν έχουν επιτυχία τότε το Mission X θα πάρει έγκριση να προχωρήσει στην παραγωγή από την Porsche. Αν γίνει αυτό, τότε θα έχουμε μάλλον το επόμενο ρεκόρ πίστας στο Νίρμπουργκρινγκ.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Audi: Ο θρυλικός πεντακύλινδρος κινητήρας της γίνεται 50 ετών

Audi: Ο θρυλικός πεντακύλινδρος κινητήρας της γίνεται 50 ετών  

Kumho: Στο Opole της Πολωνίας το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της εταιρείας

Την πόλη Opole της Πολωνίας επέλεξε η Kumho για να

Νέο κινητήρα V6 TDI θα έχουν κάτω από τα καπό τα Audi Q5 και A6

Η Audi ενισχύει τη γκάμα κινητήρων των Audi Q5 και

Στρατηγική συνεργασία Ford και Renault Group

Η Ford και το Renault ανακοίνωσαν μια ιστορική στρατηγική συνεργασία

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία περιμένει τις αποφάσεις της ΕΕ για τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για μετά το 2035

Η αναθεώρηση της απαγόρευσης πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα