Η Tesla ανακοίνωσε πως μεγάλος αριθμός των πελατών της στις ΗΠΑ θα χρειαστεί να ελέγξουν το αυτοκίνητό τους για ενδεχόμενη δυσλειτουργία στον μηχανισμό του καπό.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξέδωσε οδηγία ανάκλησης για 1.849.638 οχήματά της που έχουν πουληθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες και είναι ο μεγαλύτερος σε αυτή τη διαδικασία μεταξύ των αμερικανικών εταιρειών.
Η ανάκληση αφορά στα Model 3, Model S, Model X και Model Y και αφορά στον έλεγχο του μηχανισμού ασφάλισης του καπό. Όπως διαπιστώθηκε, σε κάποια από τα αυτοκίνητά της που κατασκευάστηκαν από το 2013 και έπειτα αυτός ελευθερώνεται και ανοίγει το καπό χωρίς να ειδοποιείται ο οδηγός για το συμβάν από τον αντίστοιχο αισθητήρα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος, παρά το γεγονός ότι υπάρχει επιπλέον ασφάλεια συγκράτησης του καπό. Από την Tesla ανακοινώθηκε ότι το πρόβλημα αφορά σε κάποια οχήματά της στα οποία έχει τοποθετηθεί μηχανισμός από Κινέζο προμηθευτή.
Συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται είναι τα Model Y από το 2020 έως και εφέτος, τα Model 3 που κατασκευάστηκαν από το 2017 έως και εφέτος, τα Model S που παρήχθησαν από το 2013 έως και εφέτος και τα Model X από το 2016 έως και εφέτος.
Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με την αναβάθμιση του λογισμικού, διαδικασία η οποία θα γίνει απομακρυσμένα, με την πρακτική over the air. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε δεν είναι απαραίτητη η μετάβαση των ιδιοκτητών στον τοπικό αντιπρόσωπο για τη διενέργεια του ελέγχου καλής λειτουργίας του μηχανισμού.
Το πρώτο εξάμηνο του 2024 η Tesla ανακάλεσε για επανέλεγχο σχεδόν 2,55 εκατομμύρια οχήματά της σε όλο τον κόσμο για διάφορα προβλήματα που έχουν αναφερθεί από τους πελάτες της. Με την πρόσφατη ανάκληση, ο συνολικός αριθμός φτάνει περίπου τα 4,4 εκατομμύρια αυτοκίνητά της.