Τα καινούρια Smart #1 και #3 έρχονται στην Ελλάδα


Τα νέα, ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Smart έχουν ήδη λανσαριστεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και αναμένονται και στη δική μας.


Η Smart έχει αλλάξει για τα καλά σελίδα στην ιστορία της, καθώς ο κύκλος του Fortwο, του μικρού αυτοκινήτου πόλης των 2,50 μέτρων και του λίγο μεγαλύτερου Forfour έχει ολοκληρωθεί. Τη θέση τους έχουν πια πάρει μοντέλα με σαφώς μεγαλύτερα αμαξώματα και πλήρως ηλεκτρικά, όπως άλλωστε ήταν και τα αρχέτυπα Smart στην τελευταία τους εκδοχή.

Η αλλαγή λογικής ήρθε αφότου η Geely απέκτησε από τη Mercedes το 50% της μάρκας, καθώς η κινεζική εταιρεία θεωρεί πως τα πιο μεγάλα αμαξώματα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εμπορική επιτυχία καταρχήν για την κινεζική αγορά.

Το πρώτο μοντέλο της νέας εποχής της Smart είναι το Smart #1. Έχει μήκος 4,30 μέτρα, μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Volvo EX30 και το εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και πέντε επιβάτες.

Θα διατίθεται σε δύο διαμορφώσεις με 272 ή 428 ίππους, με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, αντίστοιχα με την κορυφαία να είναι η Brabus. Οι μπαταρίες τους έχουν χωρητικότητα 49 ή 66 kWh και εξασφαλίζουν από 310 έως περίπου 420 χιλιόμετρα θεωρητικής αυτονομίας, αντίστοιχα, σύμφωνα με τη Smart.


Το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας έχει ήδη λανσαριστεί σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης, όπως η Γερμανία, όπου αυτή τη στιγμή η τιμή του ξεκινάει από τις 37.490 ευρώ. Αν συνυπολογίσουμε την κρατική επιδότηση στη χώρα μας, τότε στην ελληνική αγορά, η ίδια τιμή θα μειωνόταν αντίστοιχα στις περίπου 30.000 ευρώ.

Αναφορικά με το Smart #3, που έχει επίσης ήδη λανσαριστεί π.χ. στη Γερμανία και είναι μέχρι την παρουσίαση του #5 το μεγαλύτερο της γκάμας με μήκος 4,40 μέτρα. Στη χώρα της κεντρικής Ευρώπης η τιμή του αρχίζει από τις 43.490 ευρώ.

Και εδώ, η πλατφόρμα είναι της Geely και υποστηρίζει τεχνολογία 400 V, ενώ όπως και στο Smart #1 έτσι και εδώ οι μπαταρίες είναι είτε 49,0 είτε 66,0 kWh, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού. Δεν αλλάζει κάτι στην αυτονομία, καθότι οι τιμές που δίνονται είναι οι ίδιες με αυτές του πιο μικρού μοντέλου.

Πέρα από την κορυφαία έκδοση Brabus όλες οι άλλες εκδόσεις του Smart #3 είναι πισωκίνητες με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 272 ίππους. Το Brabus είναι τετρακίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνδυαστική απόδοση 428 ίππων.

Τα δύο νέα ηλεκτρικά της Smart αναμένονται στο άμεσο μέλλον στη χώρα μας, ενώ στην πορεία όταν και θα γνωστοποιηθούν οι τιμές λιανικής και εκείνες με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά II».

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *