Suzuki και Toyota ενώνουν τις δυνάμεις και την τεχνογνωσία τους και δημιουργούν από κοινού ένα νέο ηλεκτρικό SUV


Η Suzuki και η Toyota αποφάσισαν να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν μαζί ένα νέο ηλεκτρικό SUV.


Το νέο συμπαγές ηλεκτρικό SUV της Suzuki και της Toyota αναμένεται να βγει στην αγορά το 2025. Το νέο μοντέλο που ίσως αποτελέσει την ηλεκτρική έκδοση του Vitara, θα αποκαλυφτεί σε ειδική εκδήλωση της Suzuki στο Μιλάνο, τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, με την ευκαιρία της EICMA, της κορυφαίας έκθεσης μοτοσυκλέτας.

Η Toyota, έχοντας το 5% της Suzuki, και με τεχνογνωσία στην ηλεκτροκίνηση, αναμένεται να επωφεληθεί από την εμπειρία της Suzuki στην κατασκευή μικρών, σχετικά, οχημάτων.

Ουσιαστικά το νέο μοντέλο θα είναι το πρώτο από κοινού ηλεκτρικό των δύο εταιρειών, που θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως. Σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως ηλεκτρικό BEV, θα διαθέτει μεγάλη αυτονομία που μπορεί να αγγίξει και τα 500 χλμ. και θα είναι μόνιμα τετρακίνητο 4WD.

Η ηλεκτρική μονάδα και η πλατφόρμα που υιοθετήθηκαν για αυτό το μοντέλο αναπτύχθηκαν από κοινού από τις Suzuki, Toyota και Daihatsu Motor Corporation.


Ένα χαρακτηριστικό κοινό των Suzuki και Toyota είναι ότι έχουν τις ρίζες τους στην περιοχή Enshu και ξεκίνησαν κατασκευάζοντας αργαλειούς και μετέπειτα αυτοκίνητα.

Ήδη από το 2016, οι δύο εταιρείες διερευνούσαν το ενδεχόμενο συνεργασιών, και προέκυψαν μοντέλα που κυκλοφόρησαν και στην Ευρώπη.

«Η Suzuki θα προμηθεύσει το πρώτο μας BEV στην Toyota παγκοσμίως. Είμαι ευγνώμων που η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών έχει γίνει πιο ουσιαστική με αυτόν τον τρόπο. Ενώ συνεχίζουμε να είμαστε ανταγωνιστές, θα εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας προς την επίλυση κοινωνικών ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένης της επίτευξης μιας ουδέτερης ως προς τον άνθρακα κοινωνίας μέσω μιας πολυδιάστατης προσέγγισης», επισημαίνει ο πρόεδρος της Suzuki, Τοσιχίρο Σουζούκι.

«Αξιοποιώντας τη μονάδα BEV και την πλατφόρμα που αναπτύξαμε από κοινού, θα κάνουμε ένα νέο βήμα στη συνεργασία μας στον τομέα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αυτό θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε στους πελάτες παγκοσμίως διάφορες επιλογές που συμβάλλουν σε μια κοινωνία ουδέτερη ως προς τον άνθρακα. Θα θέλαμε να μάθουμε από τις δυνάμεις του άλλου, να ανταγωνιστούμε και να ενισχύσουμε τις κοινές μας προσπάθειες με βάση μια πολυδιάστατη προσέγγιση», ανέφερε ο πρόεδρος της Toyota, Κόοτζι Σάτο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *