Στην Ελλάδα το Segway Powersports AT5

1 Μαρτίου 2024, 23:40
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Η Segway Powersports ανακοίνωσε το νέο AT5, το οποίο είναι ένα τετράτροχο όχημα με έναν κινητήρα 499 κ.ε. DOHC. Αποδίδει 39 ίππους, επιτρέποντάς το να επιταχύνει από 0 σε 60 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του μοντέλου φτάνει τα 100 χλμ/ώρα.

Διαθέτει προβολείς LED 400.000 lumen που κάνουν την οδήγηση στο σκοτάδι εύκολη, ενώ η αυτόματη μετάδοση CVTech εξασφαλίζει ομαλή αυξομείωση ταχύτητας και βελτιώνει την κατανάλωση του καυσίμου.

Το AT5 διαθέτει επίσης σύστημα συνδυασμένων φρένων με τέσσερις δίσκους, καθώς και κλείδωμα διαφορικού εμπρός και πίσω. Είναι ικανό να μεταφέρει μια μεγάλη ποικιλία τύπων φορτίων, από εξοπλισμό κυνηγιού μέχρι υλικά κατασκευής, με ικανότητα φόρτωσης σχαρών έως 100 κιλά και δυνατότητα έλξης 600 κιλών, ενώ υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης πρόσθετου εξοπλισμού αποθήκευσης.

Το AT5 διαθέτει χωρητικότητα καυσίμου 19 λίτρων για μεγάλη αυτονομία, ενώ διαθέσιμη είναι και η εφαρμογή smartphone SMART MOVING APP (TBOX) που παρέχει πρόσβαση σε πραγματικά δεδομένα σχετικά με την απόδοση, την τοποθεσία και άλλα χαρακτηριστικά του οχήματος.


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Volkswagen: Οι τελευταίες δοκιμές του ID. Polo πριν πάρει τον δρόμο της μαζικής παραγωγής – Ποιες εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν

Η αντίστροφη μέτρηση για το νέο ID. Polo της Volkswagen

Fiat Grande Panda: Εντυπωσιακό, δυνατό, σύγχρονο, ασφαλές και κάτοχος του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα

Το Fiat Grande Panda ξέρει καλά να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Κίνα: Το Πεκίνο χορήγησε τις πρώτες άδειες κυκλοφορίας σε δύο ηλεκτροκίνητα οχήματα αυτόνομης οδήγησης

Στη Κίνα το Πεκίνο χορήγησε στις 15 Δεκεμβρίου τις κατάλληλες

Σημαντική διάκριση για τους Έλληνες συμβούλους πωλήσεων σε πανευρωπαϊκή εκπαιδευτική εκδήλωση της Nissan Europe

Στο πλαίσιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της Νissan

Το 93% όσων κινούνται στους δρόμους… φοβάται την επικίνδυνη συμπεριφορά των υπολοίπων, σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της VINCI Autoroutes

Σχεδόν όλοι οι χρήστες του οδικού δικτύου φοβούνται την επικίνδυνη