Σκέψεις της Ferrari για νέο και καινοτόμο υβριδικό σύστημα

10 Απριλίου 2024, 18:15
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Η Ferrari μπορεί να βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται σημαντικά τα τελευταία χρόνια με τα υβριδικά της μοντέλα να πουλάνε σχεδόν όσο καλά οι προκάτοχοί τους, όμως τώρα σκέφτεται θέλει να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο και καινοτόμο υβριδικό σύστημα.

Αυτό αφορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν κινητήρα υδρογόνου στον πίσω. Προς το παρόν, παραμένει εντελώς άγνωστο για ποιο μοντέλο προορίζεται αυτό το κινητήριο σύνολο ή ακόμα και εάν θα το δούμε σε μοντέλο παραγωγής.

Η καινοτομία πάντως δεν έγκειται τόσο στη διάταξη, όσο στη φύση του κινητήρα υδρογόνου. Φέρεται να είναι εξακύλινδρος σε σειρά, αλλά τοποθετημένος σε ανάποδη θέση.

Αυτό σημαίνει ότι ο στροφαλοθάλαμος είναι το υψηλότερο μέρος του κινητήρα και η κυλινδροκεφαλή το χαμηλότερο. Τα σχέδια που έχει καταθέσει η Ferrari μαρτυρούν ότι αυτό θα επιτρέψει στο κιβώτιο ταχυτήτων να εγκατασταθεί σε ψηλότερη θέση, πράγμα που με τη σειρά του θα επιτρέψει έναν χαμηλότερο και μεγαλύτερο διαχύτη, ο οποίος θα καλύπτει τον ανεστραμμένο κινητήρα.

Όλο αυτό το ιδιαίτερο πακέτο μάλλον μεταφράζεται σε ένα επιμηκυμένο αυτοκίνητο, την ώρα που η Ferrari τονίζει πως θα πρέπει να είναι και ιδιαίτερα κοντό.

Προς το παρόν, όλη αυτή η καινοτομία παραμένει στα χαρτιά και τα σκίτσα. Οι μηχανικοί από το Μαρανέλο πρέπει να αναπτύξουν αρκετά ακόμα τον εξακύλινδρο κινητήρα υδρογόνου πριν μπορέσουν να τον κάνουν λειτουργικό.

Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία πολύ ασυνήθιστη υβριδική διάταξη και για αυτό, κανείς δεν μπορεί να είναι ακόμα σίγουρος εάν ένας τόσο ρηξικέλευθος σχεδιασμός όπως ένας ανάποδος κινητήρας υδρογόνου μπορεί να εφαρμοστεί σε μοντέλο παραγωγής, ακόμα και αν είναι της Ferrari.


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Το υψηλό κόστος επισκευής αποτρέπει τους οδηγούς να συντηρήσουν το αυτοκίνητό τους σε τακτά χρονικά διαστήματα

Το υψηλό κόστος επισκευής και ανταλλακτικών ωθεί τους οδηγούς να

Οι λόγοι που κάνουν τους οδηγούς να οδηγούν γρήγορα

Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται για το 30% των θανάτων από

Επεκτείνεται έως 31 Μαρτίου 2026 το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

Επεκτείνεται για τρεις μήνες, έως 31 Μαρτίου 2026, η διάρκεια

Με άνοιγμα σε νέες αγορές αντιδρά η ΚΕΝΟΤΟΜ στην άνοδο των κινεζικών εταιριών ηλεκτρικών οχημάτων

Σε νέες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, όπου

Κίνα – Τσονγκτάνγκ: Η πόλη που εξειδικεύεται στην παραγωγή ελαστικών σωληνώσεων οχημάτων

Στα περίχωρα της κινεζικής μητρόπολης Τιεντσίν και μακριά από τους