Την απόφασή της να προχωρήσει στην ανανέωση των Ibiza, Arona και Leon, εμπουτίζοντάς τα με plug-in hybrid εκδόσεις, παράλληλα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανακοίνωσε η SEAT.
Ibiza και Arona έχουν δεχθεί ήδη facelift το 2021, αλλά σε αντίθεση με την έλευση της επόμενης γενιάς, οι πληροφορίες από την Ισπανία αναφέρουν ότι το πιο πιθανό είναι να προκύψει νέο facelift. Από την άλλη πλευρά, για το Leon δεδομένα περιμένουμε facelift έκδοση, καθώς η 4η γενιά του παρουσιάστηκε το 2020.
Το πλάνο αυτό θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη της δεκαετίας και εφαρμόζεται παράλληλα με την προετοιμασία του πλήρους εξηλεκτρισμού της. Ο στόχος της θα είναι οι νέες μορφές κινητικότητας, οι οποίες είναι απαραίτητες για τους νέους, όπως η μικροκινητικότητα.
Η σχετική εμπειρία ήδη υπάρχει στον κλάδο, μέσω της SEAT MO, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια έχει πουλήσει περισσότερες από 10.000 ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σε 15 αγορές.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023, η SEAT S.A. κατέγραψε λειτουργικά κέρδη 144 εκατ. ευρώ, που αποτελεί επίδοση-ρεκόρ για την εταιρεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο περυσινό νούμερο ήταν μικρότερο κατά 139 εκατ. ευρώ! Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών ήταν 3,6 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 48% σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2022. Αυτά τα ιστορικά, για την φίρμα, στοιχεία οφείλονται στη CUPRA, η οποία οδηγεί την ανάπτυξη των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Από την «ανεξαρτητοποίησή» της, το 2018, η CUPRA έχει πουλήσει περισσότερα από 300.000 αυτοκίνητα, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Το 2022, ο κύκλος εργασιών της έφτασε τα 4,4 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 40% του συνόλου της εταιρείας και έγινε μία από τις μάρκες που αναπτύχθηκαν περισσότερο τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ισπανία. Τα στοιχεία για φέτος είναι επίσης θετικά, με 46.600 πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, 83% περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Από την πλευρά της, η SEAT γνωστοποίησε ότι έχει ένα πολύ μεγάλο αριθμό παραγγελιών και από τη στιγμή που η κατάσταση με τους ημιαγωγούς έχει αρχίσει να εξομαλύνεται, οι πωλήσεις της έχουν αυξηθεί κατά περίπου 20% το πρώτο τρίμηνο του 2023. Επιπλέον, ο ημερήσιος όγκος παραγωγής έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα.
Πλέον, η εταιρεία επενδύει 3 δισ. ευρώ στο εργοστάσιο του Martorell, προκειμένου να «εξηλεκτριστεί» και να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2025, τόσο για την ίδια όσο και συνολικά για τον Όμιλο Volkswagen.