Porche 911 GT3 R rennsport: Καθαρόαιμοι 620 ίπποι

29 Σεπτεμβρίου 2023, 19:35
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Στην διάσημη πίστα Laguna Seca, θα αποκαλύψει η Porsche την 911 GT3 R rennsport, με 620 ατμοσφαιρικούς ίππους!


Η περιορισμένης παραγωγής 911 GT3 R rennsport, βασίζεται στην 911 GT3 R της σημερινής, «992» γενιάς της 911 και θα κατασκευαστεί σε μόλις 77 μονάδες, που ωστόσο δε θα πατήσουν άσφαλτο δημόσιου δρόμου, παρά μόνο πίστας.

Εξωτερικά, η κυριότερη διαφορά εστιάζεται στη θηριώδη πίσω αεροτομή, που ωστόσο δένει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Η αγωνιστική rennsport θα διατίθεται σε επτά διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ νέες είναι και οι αγωνιστικές ζάντες 18 ιντσών της BBS.

Η 911 GT3 R rennsport, εξοπλίζεται μεν με τον ίδιο εξακύλινδρο, ατμοσφαιρικό, boxer κινητήρα των 4.2 λίτρων της GT3 R, αλλά δεν υπόκειται σε κανέναν περιορισμό κανονισμών ή έγκρισης τύπου, με αποτέλεσμα η ισχύς να φτάνει στους 620 ίππους (565 η απλή «R») στις… 9.400 σ.α.λ., κάτι που μεταφράζεται σε 148 ίππους / λίτρο! Επιπροσθέτως, τα πιστόνια και οι εκκεντροφόροι έχουν εξελιχθεί ειδικά για την GT3 R rennsport, ώστε με τη χρήση καυσίμου Ε25, να έχουν ακόμα πιο υψηλή απόδοση. Φυσικά ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά και με συμβατικά καύσιμα.

Η άρση των περιορισμών, επέτρεψε και την τοποθέτηση ελεύθερης, αγωνιστικής εξάτμισης, τοποθετημένης στο κέντρο, αν και σε κάποιες πίστες που υπόκεινται σε περιορισμό των… ντεσιμπέλ, θα τοποθετηθούν σιγαστήρες και καταλύτες.  Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στους πίσω τροχούς, μέσω εξατάχυτου, σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων, με τις αλλαγές να γίνονται από τα «paddles» στο τιμόνι.

Διαφορετικά είναι τα ελαστικά της rennsport, σε σχέση με εκείνη της GT3 R, καθώς θα ζεσταίνονται ακόμα πιο εύκολα απ’ ότι τα Michelin Pilot Sport M S9. Επιπρόσθετα, ο σχεδιασμός των πλαϊνών θα ταιριάζει στην εμφάνιση της αγωνιστικής rennsport.

Εκτός από αυξημένη ισχύ, έγιναν προσπάθειες μείωσης του βάρους στο μονοθέσιο αγωνιστικό, κυριότερα με την αφαίρεση του κλιματισμού. Ο εξαερισμός του οδηγού θα γίνεται από το ειδικά σχεδιασμένο αγωνιστικό κάθισμα, όπως και στην GT3 R. Μικρή μείωση στο βάρος, κατά ένα κιλό, επέφερε το σύστημα πέδησης της ΑΡ από αλουμίνιο, ενώ στα τακάκια έχουν τοποθετηθεί πλάκες τιτανίου.

Ακόμα ένα κιλό εξοικονομήθηκε από το νέο ντεπόζιτο καυσίμου των 117 συνολικά λίτρων,  που αναμένεται να τοποθετηθεί και την GT3 R, όταν χρησιμοποιείται για αγωνιστική χρήση. Στόχος της Porsche Motorsport είναι το συνολικό βάρος να φτάσει τα 1.240 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε μόλις 2 κιλά/ίππο.


Την 911 GT3 R rennsport, θα απολαύσουν για πρώτη φορά οι 80.000 θεατές που αναμένεται να κατακλύσουν την πίστα Laguna Seca, το τετραήμερο 28/9 – 1/10 και σίγουρα θα θέλαμε ν’ ακούσουμε την ελεύθερη εξάτμιση του εξακύλινδρου boxer.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η Nissan θα λανσάρει την επόμενη γενιά τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης το 2027

Η Nissan ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει την επόμενη γενιά της

Cupra Terramar: Απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

Το Cupra Terramar έγινε το επόμενο πεντάστερο μοντέλο της μάρκας.

Νέο Renault Austral: Με μοντέρνα σχεδίαση και υβριδική αποδοτικότητα

H Renault αποκάλυψε το νέο Austral συμπληρώνοντας την επιθετική της

Το σύστημα αντικειμενικής αξιολόγησης της οδηγικής άνεσης με AI από την Porsche Engineering

Η Porsche Engineering έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης της οδηγικής

 Lynk and Co 01: Το μοντέλο της Geely που τραβάει τα βλέμματα στην κατηγορία των plug-in υβριδικών οχημάτων

Η Lynk and Co ανήκει στον όμιλο της Geely (Volvo,