Peugeot: Παρουσίασε το νέο E-208 GTi στη θρυλική πίστα του Le Mans

17 Ιουνίου 2025, 21:35
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Στη θρυλική πίστα του Le Mans, η Peugeot παρουσίασε σήμερα το νέο E-208 GTi. Εστιάζοντας στις οδηγικές αισθήσεις, το μοντέλο προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία των hot hatch, με 280 ίππους και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα.

Η γαλλική εταιρεία ήταν αυτή που πριν από 40 χρόνια είχε παρουσιάσει το 205 GTi. Στις εκδόσεις 1.6L (1984) και 1.9L (1986), το μοντέλο δημιούργησε μια νέα κατηγορία μικρών σπορ hatchback, συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση με σπορ σχεδιασμό και μοναδική ευελιξία. Για 4 δεκαετίες, το σήμα Peugeot GTi σφράγισε την ιστορία των σπορ αυτοκινήτων με μοντέλα όπως τα 306, 206, 207, 208, ενώ παράλληλα σημείωσε πολλές νίκες σε αγώνες ράλι.

Tο ολοκαίνουργιο E-208 GTi ξεχωρίζει για τη δυναμική του στάση στο δρόμο, χάρη στο αμάξωμα που έχει χαμηλώσει κατά 3 εκατοστά και τα φαρδύτερα μετατρόχια κατά 5,6 εκ. εμπρός και 2,7 εκατοστά πίσω. Οι μεγάλες ζάντες 18 ιντσών ενισχύουν την ισχυρή παρουσία του οχήματος, ενώ η διάτρητη κατασκευή τους παραπέμπει στις εμβληματικές «τρυπητές» ζάντες του 205 GTi. Ωστόσο, στο GTi ο σχεδιασμός υπηρετεί και τις επιδόσεις, όπου οι οπές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της ψύξης των φρένων.

Οι θόλοι των τροχών εξυπηρετούν την αισθητική και την αποδοτικότητα, ενώ ο σχεδιασμός των κάτω μερών του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα ενισχύει περαιτέρω τη σπορ ταυτότητα του μοντέλου. Στο εμπρός μέρος έχει προστεθεί ένα σποϊλερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ πίσω υπάρχει αεροδυναμικός διαχύτης σε μαύρο χρώμα που ενσωματώνει LED φως ομίχλης.

Τέλος, το E-208 GTi διαθέτει μια αποκλειστική έντονη κόκκινη απόχρωση αμαξώματος, που αποτελεί φόρο τιμής στην εμβληματική κόκκινη βαφή που καθιέρωσε το πρώτο 205 GTi. Το έντονο κόκκινο στις μοκέτες, τα πατάκια και τις ζώνες ασφαλείας δημιουργεί σπορ ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Επίσης, το συμπαγές τιμόνι διαθέτει διάτρητο κόκκινο δέρμα σε συνδυασμό με Alcantara και ένα κεντρικό έμβλημα και αυτό σε κόκκινο χρώμα.

Χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh η έκδοση προσφέρει αυτονομία 350 χιλιομέτρων στον μικτό κύκλο WLTP. Μπορεί να φορτιστεί σε 4 ώρες και 40 λεπτά από WallBox (7,4 kW), ενώ για πιο εντατική χρήση, όπως σε πίστα, μπορεί να φορτιστεί από 20% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά σε σταθμό φόρτισης 100 kW.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η Κίνα κατακλύζει τον κόσμο με βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που δεν μπορεί να πουλήσει στην πατρίδα της

Η Κίνα κατακλύζει τον κόσμο με βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα

Το νέο Opel Frontera «σπάει το φράγμα» των 1.000 ταξινομήσεων στην Ελλάδα

Περίπου 1000 νέα Opel Frontera κυκλοφορούν σήμερα στους ελληνικούς δρόμους.

Νέες επιδοτήσεις 748 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» – Σήμερα θα πιστωθούν συνολικά 1.264.939,29 ευρώ

Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά το

Η Piaggio έβαλε το Porter NPE στην πρίζα και έκανε το μοντέλο της και ηλεκτρικό

Η Piaggio έβαλε το Porter NPE στην πρίζα. Ένα από

Formula 1: Τα σενάρια για την ανάδειξη του παγκόσμιου πρωταθλητή

Μετά τη νίκη του Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix του