Peugeot: Design με τη συμμετοχή των social media

Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στις καταγραφές των προτιμήσεων του κοινού για το σχεδιασμό των μοντέλων της Peugeot.


Έτσι, προκάλεσε το κοινό να σχεδιάσει μια σειρά από καμουφλάζ για το νέο 3008, με τα οποία θα «κυκλοφορεί» καθ΄όλη τη διάρκεια εξέλιξης του μοντέλου.

Από τον Μάιο, κατά την πρώτη φάση του όλου project έβαλε σε ψηφοφορία στα κοινωνικά της δίκτυα τα νέα καμουφλάζ, που προορίζονται για τις πρωτότυπες εκδοχές του αμιγώς ηλεκτρικού 3008.

Χιλιάδες ψήφοι καταμετρήθηκαν τον Ιούνιο και επιλέχθηκαν κάποια θέματα καμουφλάζ: Θέμα «Street Art», Θέμα «Οπτική Τέχνη», Θέμα «Πρωτότυπο».

Αυτά τα καμουφλάζ που επέλεξε το κοινό κατασκευάστηκαν τον Ιούνιο και εφαρμόστηκαν στα νέα Peugeot E-3008 που θα πραγματοποιήσουν τις τελικές δοκιμές εξέλιξης στους ευρωπαϊκούς δρόμους αυτό το καλοκαίρι.


Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το #CAMOCATCH CHALLENGE προσκαλεί όλους όσους είναι αρκετά τυχεροί να δουν ένα από τα καμουφλαρισμένα οχήματα να το φωτογραφίσουν (τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας) και να δημοσιεύσουν την εικόνα, μεταξύ 15 Ιουλίου και 15 Αυγούστου, στα δικά τους κοινωνικά δίκτυα.

Όλα τα καμουφλαρισμένα E-3008 διαθέτουν κωδικό QR –το σαρώνουν οι συμμετέχοντες για να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα λειτουργίας #CAMOCATCH.

Θα ακολουθήσει κλήρωση δώρων από τη μάρκα μεταξύ των συμμετοχών, (μόνο μία συμμετοχή ανά άτομο) για να καθοριστούν οι 6 νικητές που θα κληθούν αποκλειστικά να δοκιμάσουν, πια, το νέο E-3008 το 2024 κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών οδηγιών τύπου.

Η Peugeot εφαρμόζει μια στρατηγική συνεργασιών με νέους σχεδιαστές και καλλιτέχνες από τις αρχές του 2023. Αυτή τη φορά πρόκειται για μια συνεργασία, που επεκτείνεται σε διεθνές κοινό μέσω των κοινωνικών δικτύων, με σκοπό την προώθηση της τεχνογνωσίας του τμήματος Design σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *