Opel Tigra V6: Γιατί δε βγήκε ποτέ στους δρόμους

Το Opel Tigra είναι ένα από τα αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής  τότε που οι κατασκευαστές έπαιρναν περισσότερα ρίσκα και τα δημιουργήματά τους ήταν συχνά λιγότερο πρακτικά, δίνοντας όμως έμφαση στο συναίσθημα.


Το συγκεκριμένο μοντέλο, το Tigra V6, δεν κατάφερε καν να περάσει στην παραγωγή. Η ανάπτυξη του project προήλθε από την επιθυμία της Opel να μετατρέψει το Tigra σε ένα όχημα υψηλών επιδόσεων.

Οι εκδόσεις του μοντέλου παραγωγής του 1994 ήταν δύο. Πιο συγκεκριμένα, οι επιλογές ήταν ένας κινητήρας 1,4 L που απέδιδε 90 PS, κι ένας 1,6 L που είχε ισχύ 105 PS. Ο τελευταίος βρισκόταν στην κορυφή της γκάμας κι έκανε τα 0-100 km/h σε 9,4 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα ήταν 203 km/h.

Το Tigra υπηρετούσε τον σκοπό του, όμως ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της εταιρείας, Fritz Indra, δημιούργησε μια ομάδα μηχανικών για την πραγματοποίηση ενός νέου σχεδίου. Η ιδέα του Indra ήταν να μεταμορφώσει το Tigra σε ένα σπορ αυτοκίνητο με πανίσχυρο κινητήρα.

Εξετάζοντας τα δεδομένα και αξιολογώντας τη βιωσιμότητα του πρότζεκτ, ο Indra κατέληξε στο ότι η πρώτη αλλαγή που έπρεπε να γίνει είναι η τροποποίηση του σασί. Ο κινητήρας τοποθετήθηκε στο κέντρο και το ντεπόζιτο κάτω από το κάλυμμα, ενώ εγκαταστάθηκε κι τροποποιημένος άξονας από το Opel Vectra B.


Η επιλογή του κινητήρα δεν ήταν δύσκολη υπόθεση. Το όχημα «δότης» ήταν το Opel Omega B, το οποίο βρισκόταν στην παραγωγή από το 1994 μέχρι το 2003. Επρόκειτο για έναν ατμοσφαιρικό V6 των 3,0 L, που απέδιδε 211 PS και 270 Nm.

Το μοντέλο δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, κι έτσι η Opel δεν αποκάλυψε τις επιδόσεις του, όμως όλα δείχνουν πως ήταν μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές από αυτές του Omega, κάτι που οφειλόταν στο μειωμένο βάρος του Tigra. Το Omega έκανε τα 0-100 km/h σε 8,5 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα ήταν 243 km/h.

Παρόλο που η Opel έδωσε το «πράσινο φως» για την έναρξη της παραγωγής της ακραίας έκδοσης του Tigra, το project δεν προχώρησε, αφού η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να στρέψει το ενδιαφέρον της στο Opel Speedster, το οποίο τελικά έφτασε στις εκθέσεις το 1999.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *