Πενήντα χρόνια συμπληρώθηκαν από την κυκλοφορία του Manta, ενός εμβληματικού μοντέλου της Opel.
Η ονομασία του τετραθέσιου coupe προέρχεται από ένα είδος σαλαχιού. Εκείνη την εποχή οι εταιρίες συνήθιζαν να χρησιμοποιούν ονόματα ζώων για τα αυτοκίνητά τους.
Έχοντας πάρει την απόφαση σχετικά με την ονομασία, η εταιρία έψαχνε ιδέες για το έμβλημα. Βλέποντας ότι καταλήγει σε αδιέξοδο, ο επικεφαλής σχεδίασης, Τζορτζ Γκάλιον, συναντήθηκε στο Παρίσι με την ομάδα του ωκεανογράφου, Ζακ Κουστό. Κοιτάζοντας αναρίθμητες φωτογραφίες, κάποια στιγμή ο Γκάλιον είδε μία στην οποία απεικονιζόταν ένα σαλάχι με τη λήψη να έχει γίνει από κάτω προς τα επάνω. Παίρνοντας έμπνευση από εκείνη τη φωτογραφία, σχεδίασε το έμβλημα που χρησιμοποίησε η Opel.
Τον Σεπτέμβριο του 1970 το νέο μοντέλο ήταν έτοιμο. Για την παρουσίασή του οι Γερμανοί επέλεξαν την παραθαλάσσια περιοχή Timmendorfer Strand στη Βαλτική.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινούσε από τα 1.6 λίτρα με 68 ίππους και έφτανε στα 1.9 λίτρα με 90 ίππους. Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα δημιουργήθηκε η πολυτελής έκδοση Manta Berlinetta. Στον εξοπλισμό περιελάμβανε φώτα αλογόνου, θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ, σπορ τιμόνι και οροφή βινυλίου. Το 1974 βγήκε η κορυφαία έκδοση με κινητήρα 1.9 λίτρων και 105 ίππους.
Το 1975 δημιουργήθηκε η δεύτερη γενιά του Manta. Η πορεία της συνεχίστηκε μέχρι και το 1988, με τους κινητήρες να μεγαλώνουν, φτάνοντας τα 2.4 λίτρα και τους 144 ίππους.
Το Opel Manta στα 18 χρόνια παρουσίας του στις αγορές του κόσμου πούλησε πάνω από 1 εκατομμύρια μονάδες. Με αυτόν τον τρόπο έγινε ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία των Γερμανών από το Ρόσελχαϊμ.