Oδηγώντας το Nissan Qashqai, εντυπωσιάζεται από τους χώρους και την άνεση με την οποία εισέρχεσαι τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι επιβάτες στο αυτοκίνητο.
Να παραμείνουμε όμως στο εσωτερικό, όπου η όλη κατασκευή δείχνει αρκετά στιβαρή με καλό φινίρισμα.
Αφρώδες πλαστικό σκεπάζει το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, ενώ δερμάτινες επενδύσεις έχουν τοποθετηθεί σε σημεία, αλλά και στο τιμόνι. Ματ μαύρα διακοσμητικά ένθετα συναντάμε στη βάση της κεντρικής κονσόλας και στα πάνελ των θυρών.
Η λεπτή κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών έχει εύκολο μενού, ενώ ο ψηφιακός και διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων χρησιμοποιεί οθόνη 21,3 ιντσών . H ψηλή θέση οδήγησης εξασφαλίζει καλή περιμετρική ορατότητα, το κάθισμα προσαρμόζεται αμέσως στον εκάστοτε σωματότυπο, ενώ είναι φαρδύ και αρκετά ξεκούραστο.
Το πορτμπαγκάζ, με τη χωρητικότητα του να φτάνει έως τα 504 λίτρα, ανάλογα με το αν υπάρχει κιτ επισκευής ελαστικού ή ρεζέρβα κάτω από το δάπεδό του, έχει φαρδύ άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Το συγκεκριμένο λευκό Qashqai της δοκιμής μας, κινείται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, το οποίο απαρτίζεται από τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.3 DiG-T, απόδοσης 140 ίππων, ενώ η μπαταρία λιθίου αποθηκεύει ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Ο επίσημος πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,2 δευτ. και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι η είσοδος του Qashqai στην υβριδική τεχνολογία στέφτηκε με επιτυχία, αφού στόχος ήταν η υποβοήθηση του κινητήρα στο έργο του, ο περιορισμός των εκπεμπόμενων ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου. Ο βενζινοκινητήρας έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, από τον οποίο λάμπουν με την απουσία τους, σε όλο το εύρος λειτουργίας, κραδασμοί και θόρυβοι.
Το Nissan Qashqai με την εξελικτική του σχεδίαση, την υβριδική τεχνολογία, τους πλούσιους χώρους, και την υψηλή ποιότητα αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση. Η αρχική του τιμή, στην εξοπλιστική έκδοση Elite, διαμορφώνεται στα 27.490 ευρώ.