Michelin: Τα ελαστικά χωρίς αέρα πέρασαν τις πιο δύσκολες δοκιμές

1 Μαΐου 2023, 21:45
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της MichelinFlorent Menegaux, εκτός από τα περιπολικά, τα ελαστικά θα τα δοκιμάσουν και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι Γάλλοι βρίσκονται σε συζητήσεις με την General Motors αλλά και την Tesla. Η συγκεκριμένη αποκάλυψη έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα γύρω από τις δοκιμές στα Uptis, τα οποία μέχρι στιγμής είχαν δοκιμαστεί αποκλειστικά σε οχήματα με ΜΕΚ. Μάλιστα, η Michelin είχε συνεργαστεί με την εταιρεία μεταφορών DHL στη Σιγκαπούρη, προκειμένου να ελεγχθεί η ανθεκτικότητα των εν λόγω ελαστικών.

Το ενδιαφέρον κομμάτι βρίσκεται στο τυπικά αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών οχημάτων που θα προσφέρουν GM και Tesla για τις δοκιμές, και πώς θα αντεπεξέλθουν τα ελαστικά σε αυτό.

Πολύ κοντά στο λανσάρισμα ελαστικών χωρίς αέρα βρίσκεται η Michelin, ένας από τους πρωτοπόρους του χώρου κατασκευής ελαστικών.

Οι Γάλλοι κατάφεραν, σε συνεργασία με τις αστυνομικές δυνάμεις ευρωπαϊκών χωρών, να αγγίξουν την υψηλότερη ταχύτητα που έχει επιτευχθεί με ελαστικό τέτοιου είδους, η οποία ανέρχεται στα 210 km/h. Η ένωση αυτή ήρθε όταν οι αστυνομικές διευθύνσεις εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το συγκεκριμένο ελαστικό, αφού θεωρητικά είναι το ασφαλέστερο για χρήση σε καταδίωξη. Αυτό έγκειται στο γεγονός ότι σε έναν ενδεχόμενο πυροβολισμό, το ελαστικό δε θα σκάσει, με τους αστυνομικούς να συνεχίζουν την καταδίωξη ανενόχλητοι.

Όπως αποδείχτηκε, αυτό δεν ισχύει μόνο στη θεωρία, αλλά και στην πράξη. Οι αστυνομικοί δοκίμασαν τα ελαστικά σε ταχύτητα 210 km/h και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά θετικό. Η εταιρεία δεν επιβεβαίωσε την «ταυτότητα» του οχήματος που χρησιμοποιήθηκε για τις δοκιμές, όμως ανέφερε ότι αυτά ήταν «κανονικά οχήματα της αστυνομίας». 

Σύμφωνα με την Michelin, η αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας, το 2024, δε θα μπορέσει να τηρηθεί, επειδή το πρότζεκτ δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί. Οι δοκιμές συνεχίζονται, ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία και ασφάλεια των ελαστικών.

Άλλωστε, μόνο έτσι θα μπορέσουν τα ελαστικά χωρίς αέρα να αντικαταστήσουν τα συμβατικά ελαστικά που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως αυτή τη στιγμή. Αυτό θα ήταν ένα ιδιαίτερα ευτυχές σενάριο, αφού ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικών αποτρέπει τα κλαταρίσματα, όπως και κάθε είδους σκίσιμο ή τρύπημα, αυξάνοντας σημαντικά την διάρκεια ζωής τους αλλά και την ασφάλεια στο δρόμο.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Michelin, Florent Menegaux, εκτός από τα περιπολικά, τα ελαστικά θα τα δοκιμάσουν και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

F1: Οι οδηγοί των ομάδων για το 2026

Μετά τη γνωστοποίηση της Red Bull ότι ο Ιζάκ Ατζάρ

Η οδήγηση με μπουφάν μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα

Τον χειμώνα αρκετοί οδηγοί μπαίνουν στα αυτοκίνητά τους φορώντας χοντρά

Το 2026 η Mercedes γιορτάζει 140 χρόνια από τη «γέννηση» του πρώτου αυτοκινήτου της

Το 2026 η Mercedes γιορτάζει 140 χρόνια από τη «γέννηση»

Η Κίνα κατακλύζει τον κόσμο με βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που δεν μπορεί να πουλήσει στην πατρίδα της

Η Κίνα κατακλύζει τον κόσμο με βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα

Το νέο Opel Frontera «σπάει το φράγμα» των 1.000 ταξινομήσεων στην Ελλάδα

Περίπου 1000 νέα Opel Frontera κυκλοφορούν σήμερα στους ελληνικούς δρόμους.