Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Michelin, Florent Menegaux, εκτός από τα περιπολικά, τα ελαστικά θα τα δοκιμάσουν και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι Γάλλοι βρίσκονται σε συζητήσεις με την General Motors αλλά και την Tesla. Η συγκεκριμένη αποκάλυψη έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα γύρω από τις δοκιμές στα Uptis, τα οποία μέχρι στιγμής είχαν δοκιμαστεί αποκλειστικά σε οχήματα με ΜΕΚ. Μάλιστα, η Michelin είχε συνεργαστεί με την εταιρεία μεταφορών DHL στη Σιγκαπούρη, προκειμένου να ελεγχθεί η ανθεκτικότητα των εν λόγω ελαστικών.
Το ενδιαφέρον κομμάτι βρίσκεται στο τυπικά αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών οχημάτων που θα προσφέρουν GM και Tesla για τις δοκιμές, και πώς θα αντεπεξέλθουν τα ελαστικά σε αυτό.
Πολύ κοντά στο λανσάρισμα ελαστικών χωρίς αέρα βρίσκεται η Michelin, ένας από τους πρωτοπόρους του χώρου κατασκευής ελαστικών.
Οι Γάλλοι κατάφεραν, σε συνεργασία με τις αστυνομικές δυνάμεις ευρωπαϊκών χωρών, να αγγίξουν την υψηλότερη ταχύτητα που έχει επιτευχθεί με ελαστικό τέτοιου είδους, η οποία ανέρχεται στα 210 km/h. Η ένωση αυτή ήρθε όταν οι αστυνομικές διευθύνσεις εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το συγκεκριμένο ελαστικό, αφού θεωρητικά είναι το ασφαλέστερο για χρήση σε καταδίωξη. Αυτό έγκειται στο γεγονός ότι σε έναν ενδεχόμενο πυροβολισμό, το ελαστικό δε θα σκάσει, με τους αστυνομικούς να συνεχίζουν την καταδίωξη ανενόχλητοι.
Όπως αποδείχτηκε, αυτό δεν ισχύει μόνο στη θεωρία, αλλά και στην πράξη. Οι αστυνομικοί δοκίμασαν τα ελαστικά σε ταχύτητα 210 km/h και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά θετικό. Η εταιρεία δεν επιβεβαίωσε την «ταυτότητα» του οχήματος που χρησιμοποιήθηκε για τις δοκιμές, όμως ανέφερε ότι αυτά ήταν «κανονικά οχήματα της αστυνομίας».
Σύμφωνα με την Michelin, η αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας, το 2024, δε θα μπορέσει να τηρηθεί, επειδή το πρότζεκτ δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί. Οι δοκιμές συνεχίζονται, ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία και ασφάλεια των ελαστικών.
Άλλωστε, μόνο έτσι θα μπορέσουν τα ελαστικά χωρίς αέρα να αντικαταστήσουν τα συμβατικά ελαστικά που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως αυτή τη στιγμή. Αυτό θα ήταν ένα ιδιαίτερα ευτυχές σενάριο, αφού ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικών αποτρέπει τα κλαταρίσματα, όπως και κάθε είδους σκίσιμο ή τρύπημα, αυξάνοντας σημαντικά την διάρκεια ζωής τους αλλά και την ασφάλεια στο δρόμο.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Michelin, Florent Menegaux, εκτός από τα περιπολικά, τα ελαστικά θα τα δοκιμάσουν και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες.