To κομψό ηλεκτρικό hatchback με σπορ προδιάθεση, κερδίζει τις εντυπώσεις με το σφηνοειδές σχήμα, ενώ τα τεντωμένα Led φώτα και οι κάθετες εισαγωγές αέρα στα άκρα ενισχύουν το δυναμισμό.
Το ιδιαίτερο design του MG4 επεκτείνεται και στο μινιμαλιστικό εσωτερικό του, όπου η παρουσία φυσικών κουμπιών και διακοπτών έχει περιοριστεί στο ελάχιστο. Στο κέντρο του ταμπλό υψώνεται μια λεπτή οθόνη αφής 10,25 ιντσών με σχετικά εύκολο στην περιήγηση μενού, υποστηρίζοντας συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Παράλληλα όλες οι απαραίτητες πληροφορίες προβάλλονται στον περιεκτικό ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών.
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η ποιότητα και η συναρμογή των περισσότερων υλικών, ειδικά στο επάνω τμήμα του ταμπλό, όπου το πλαστικό αν και δεν είναι αφρώδες, έχει μαλακή αίσθηση στην αφή.
Το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι με δυο ακτίνες, έχει επίπεδη βάση και χορταστική σε αίσθηση στεφάνη. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά χαμηλή, φαρδιά και με καλή πλευρική στήριξη του σώματος, ενώ παρότι απουσιάζουν τα ηλεκτρικά μπουτόν ρυθμίσεων μπορεί εύκολα να έρθει στα μέτρα σου.
Οι πίσω πόρτες έχουν μεγάλη γωνία ανοίγματος που διευκολύνει την επιβίβαση-αποβίβαση των επιβατών, με το επίπεδο κεντρικό δάπεδο να μη δημιουργεί κανένα εμπόδιο για το μεσαίο πίσω επιβάτη.
Το πορτμπαγκάζ έχει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ενώ η χωρητικότητα των 363 λίτρων (1.177 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων) κρίνεται απλά επαρκής.
Το MG4 διατίθεται με ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων και μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), χωρητικότητας 51 kWh με την αυτονομία να φτάνει τα 350 χλμ.
Η σχυρότερη εκδοχή φέρει ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 204 ίππων και 250 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με τη μεγαλύτερης χωρητικότητας (64 kWh) μπαταρία, με την αυτονομία να ανέρχεται στα 450 χλμ.
Στα πλεονεκτήματα συμπεριλαμβάνεται ο στάνταρ ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW, επιτρέποντας στη μπαταρία να φτάσει από 10-80% σε μόλις 35 λεπτά από ταχυφορτιστή DC μέγιστης ισχύς φορτίου 135 kW, ενώ από επιτοίχιο φορτιστή ισχύος 11 kW χρειάζονται σχεδόν 6 ώρες.