Τα 100 χρόνια ιστορίας της MG γιορτάζει φέτος η εταιρία παράλληλα με το νέο ξεκίνημα στην Ελλάδα.
Από το φθινόπωρο του 2023 ξεκινάει επίσημα την παρουσία της και στη χώρα μας υπό τον Όμιλο Συγγελίδη.
Με μια σειρά από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, που καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αγοραστών, θα βρίσκονται στις εκθέσεις του εξουσιοδοτημένου δικτύου, με στόχο η MG να γίνει ένας από τους βασικούς παίχτες στο τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Η ιστορία της εταιρίας ξεκινά το 1922 στην Αγγλία, από τα αρχικά των λέξεων Morris Garages χάρη στην ιδέα του Σέσιλ Κίμπερ, σχεδιαστή αυτοκινήτων.
Το 1924 η MG άνοιξε τα φτερά της, πέρασε τα βρετανικά σύνορα με στόχο και την αγορά της Ευρώπης με μια σειρά ξεχωριστών μοντέλων.
Η MG, όπως και οι περισσότερες βρετανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετώπισαν προβλήματα στο πέρασμα των χρόνων, με το 2005 να έρχεται η κατάρρευση του MG Rover Group.
Tην ίδια χρονιά μια κινέζικη εταιρία εξαγοράζει τα δικαιώματα της MG αλλά και το εργοστάσιο στην Αγγλία.
Η εταιρία φέρει την επωνυμία NAC MG και δύο χρόνια αργότερα εξαγοράζεται από την επίσης κινέζικη εταιρία SAIC, όπου παραμένει και σήμερα βασικός μέτοχος και κατασκευαστής όλων των αυτοκινήτων της MG, στην Κίνα.
Το 2018 η SAIC έθεσε σε λειτουργία ένα νέο σχεδιαστικό κέντρο στην Αγγλία που ασχολείται με την ανάπτυξη των νέων μοντέλων της MG.
Πριν από λίγες εβδομάδες στο Goodwood festival of Speed, η MG έδωσε δυναμικό παρών με μια σειρά νέων μοντέλων, μεταξύ αυτών και το Cuberster, το αμιγώς ηλεκτρικό 2θέσιο roadster, σε δύο εκδόσεις. Με έναν ηλεκτροκινητήρα 314 ίππων, ή με δύο 544 ίππων, συνεχίζοντας κατά κάποιον τρόπο την ιδέα του MG F, που τα είχε όλα «πίσω», κινητήρας, κιβώτιο μετάδοση.
Τα βλέμματα συγκέντρωσε το MG4 Electric XPOWER, το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία της MG με 430 ίππους και 600 Nm ροπής.
Eκει και το concept, MG EX4 γιορτάζοντας τα 40 χρόνια του Metro 6R4, που το είδαμε στο WRC τη 10ετία του 1980.