Λουξάτη, πανέμορφη, υπερσύγχρονη και «σφαίρα» – Αυτή είναι η νέα Bentley Continental GT των 782 ίππων

Μια σπιντάτη, λουξάτη, υπερσύγχρονη κυρία. Αν κάποιος προσπαθούσε με μερικές λέξεις να φωτογραφήσει την τέταρτη γενιά της Bentley Continental GT ίσως να χρησιμοποιούσε κάποιες από αυτές.


Η Bentley Continental GT είναι μια εντυπωσιακή κυρία 4 τροχών που κλέβει την παράσταση. Μα είναι και το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει η Bentley στην ιστορία της με 782 ίππους.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο νέος Ultra Performance Hybrid κινητήρας, ένας V8 twin-turbo plug-in hybrid (400v) 4,0 λίτρων με 782 ίππους και 1.000 Nm μέγιστης ροπής.

Ο κινητήρας είναι αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm, ενώ το ηλεκτρικό μέρος αποτελείται από έναν κινητήρα 190 ίππων και 450 Nm που ενσωματώνεται στο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (με τετρακίνηση) και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 25,9 kWh που υπόσχεται 85 χιλιόμετρα αυτονομίας στη λειτουργία EV. Η συνολική αυτονομία φτάνει έτσι τα 859 km, χάρη σε μια δηλωμένη μέση κατανάλωση 10,3 l/100 km.

Πάει «σφαίρα»


Η νέα Bentley πάει από τα 0 στα 100 χλμ. μόλις σε 3,2 δευτερόλεπτα (3,4 για την GTC), ενώ η τελική ταχύτητα είναι 335 km/h (285 για την GTC) . Και στην οδήγηση, είναι μία από τις καλύτερες Continental όλων των εποχών: η κατανομή βάρους είναι σχεδόν τέλεια (49:51) και συστήματα όπως η ανάρτηση Bentley Dynamic Ride με διπλά βαλβιδωτά αμορτισέρ, ελατήρια αέρα διπλού θαλάμου και μπάρες είναι στάνταρ.

Υπάρχει επίσης ένα διαφορικό eLSD και ένα σύστημα torque vectoring. Οι ζάντες 22 ιντσών και τα φρένα με δαγκάνες δέκα εμβόλων εμπρός και τεσσάρων πίσω, με δίσκους 420 και 380 χιλιοστών είναι στάνταρ, αλλά μπορούν να ζητηθούν και ανθρακοκεραμικά 440 και 410 χιλιοστών, αν αυτό είναι επιθυμητό.

Χλιδάτο εσωτερικό

Το εσωτερικό της Bentley έχει ανανεωθεί με νέα φινιρίσματα ξύλου και ανθρακονημάτων, καπιτονέ δέρμα και νέες τεχνολογίες. Τα καθίσματα, ρυθμιζόμενα με 20 τρόπους, διατίθενται επίσης στην έκδοση Wellness με ρύθμιση στάσης και ενσωματωμένο κλιματισμό και, προφανώς, μπορούν να προσαρμοστούν από τον Mulliner, όπως και ο υπόλοιπος χώρος επιβατών.

Ένα ηχοσύστημα 650 Watt παρέχεται στάνταρ, αλλά κατόπιν παραγγελίας μπορείτε να έχετε ένα Bang & Olufsen 1.500 Watt ή ένα Naim 2.200 Watt. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η περιστρεφόμενη οθόνη, η οποία κρύβει την οθόνη αφής 12,3 ιντσών όταν το αυτοκίνητο είναι σβηστό, κάνοντάς την να εμφανίζεται όταν ο κινητήρας εκκινείται ως εναλλακτική λύση σε τρία αναλογικά όργανα.

Ένα σύστημα ιονισμού του αέρα και φίλτρα σωματιδίων παρέχονται επίσης στάνταρ, καθώς και τα πλέον απαραίτητα χαρακτηριστικά, όπως η ασύρματη συμβατότητα με τα Android Auto και Apple CarPlay, η υποβοηθούμενη οδήγηση επιπέδου 2 και το Remote park assist, το οποίο σας επιτρέπει να παρκάρετε και να ανακαλέσετε το αυτοκίνητο από το πάρκινγκ απευθείας από το smartphone σας, χωρίς να βρίσκεται κανείς στο αυτοκίνητο.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *