Ένα αυτοκίνητο θρύλος, το οποίο παρά το γεγονός ότι κατασκευάστηκε από μία καινούργια (τότε) εταιρία, κατάφερε να σταθεί απέναντι στις Ferrari.
Και όταν μιλάμε για Ferrari τη δεκαετία του 60, μιλάμε για τον Εντσο Φεράρι. Το μεγάλο αντίπαλο του Φερούτσιο Λαμποργκίνι.
Το 400 GT 2+2 είχε ήδη αναγνωριστεί ως ένα από τα καλύτερα Grand Tourer που διατίθενται στην αγορά εκείνη την εποχή.
Ήταν η τέλεια έκφραση της αρχικής ιδέας του ιδρυτή της εταιρίας Φερούτσιο Λαμποργκίνι για τη δημιουργία του ταχύτερου, πιο άνετου και όμορφου GT, όπου η διαμόρφωσή του 2+2 το έκανε επίσης αρκετά πρακτικό.
Σχεδιάστηκε από την Carrozzeria Touring, τότε μια από τις κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά το στυλ και την υψηλή ποιότητα κατασκευής, και εξοπλίστηκε με V12 κινητήρα 4λίτρων, με ισχύ 320 ίππων, με τρία διπλά καρμπυρατέρ Weber, η αρχιτεκτονική του οποίου εξακολουθεί να είναι σήμα κατατεθέν της Automobili Lamborghini, ενώ το κιβώτιο ήταν 5 σχέσεων και τα ελαστικά Pirelli Cinturato διαστάσεων 205-15 (τότε δεν υπήρχαν διαστάσεις με προφίλ).
H 400 GT 2+2 αποτελεί μέρος του βασικού μενού σε συλλογές συλλεκτών καθώς έμεινε στην παραγωγή μεταξύ 1966-1968 όπου από τις πόρτες του εργοστασίου στη Σάντα Αγκάτα εξήλθαν μόνο 247 αυτοκίνητα.