Η Jaguar – Land Rover αποτελεί παρελθόν εδώ και λίγες ώρες, καθώς από την 1η Ιουνίου απέκτησε νέα εταιρική ταυτότητα και πλέον ονομάζεται JLR.
Αν θεωρείτε ότι πρόκειται απλά για μία απλή «συρρίκνωση» του πλήρους ονόματος στα τρία αρχικά, κάνετε λάθος. Πρόκειται για μια συνολική αναδιοργάνωση της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής Reimagine, με τη δημιουργία ενός House of Brands.
Από εδώ και στο εξής, Range Rover, Defender και Discovery θα είναι ανεξάρτητες μάρκες, όπως συμβαίνει με την Jaguar. Όσο για την Land Rover; Παραμένει βασικό μέρος του DNA της εταιρείας. Το «ιστορικό» σήμα της θα υπάρχει στα SUV ως μέρος της κληρονομιάς, στις διαδικτυακές πλατφόρμες και στις τοποθεσίες λιανικής πώλησης.
Επιπλέον, η JLR παρουσίασε και το νέο της σήμα, το οποίο χαρακτηρίζεται από κομψότητα, ενώ το «ελαφρύτερο βάρος του», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία, απεικονίζει την αλλαγή προς τη φινέτσα και τον εκσυγχρονισμό.
«Αποκαλύπτουμε μια νέα ταυτότητα για την εταιρεία μας στο πλαίσιο της προσέγγισης House of Brands. Είμαι βέβαιος ότι αυτή απεικονίζει απόλυτα τη φιλοδοξία της JLR στο χώρο της σύγχρονης πολυτέλειας», τόνισε χαρακτηριστικά ο CEO της JLR, Adrian Mardell.
Από την πλευρά του, ο Chief Creative Officer της φίρμας, Gerry McGovern, επεσήμανε: «Αυτό είναι το επόμενο κεφάλαιο του Reimagine ταξιδιού μας για να γίνουμε μια πραγματικά σύγχρονη επιχείρηση πολυτελείας. Η νέα ταυτότητα της JLR θα φέρει σαφήνεια στους πελάτες μας και θα λειτουργήσει ως ενοποιητικό στοιχείο για τις τέσσερις ξεχωριστές βρετανικές μάρκες μας».