Μαζί με το τέλος παραγωγής τής Huracán θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε και τον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα που διαθέτει το supercar μοντέλο της Lamborghini, του οποίου θα πάρει τη θέση ένας twin-turbo V8 υβριδικής τεχνολογίας plug-in.
Ως ύστατο χαίρε τόσο στο μοντέλο όσο και στον κινητήρα, η Lamborghini δημιούργησε τη Huracán STJ (Super Trofeo Jota), μια συλλεκτική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί μόνο σε 10 μονάδες.
Η λέξη «Super Trofeo» αναφέρεται στο ενιαίο πρωτάθλημα αγώνων ταχύτητας που έχει δημιουργήσει η Lamborghini και η λέξη Jota αντιστοιχεί στο γράμμα «J» το οποίο προσδιορίζει το Παράρτημα J της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).
Ο χωρητικότητας 5,2 λίτρων V10 κινητήρας της Huracán STJ είναι αυτός που υπάρχει και στην Huracán STO, δηλαδή αποδίδει 640 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 565 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Ωστόσο, χάρη στις αλλαγές που έχουν γίνει για την περίσταση τόσο στην ανάρτηση όσο και στην αεροδυναμική του αμαξώματος, η νέα συλλεκτική έκδοση της Huracán ήταν κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη της Huracán STO, στην ιταλική πίστα του Ναρντό.
Από τη Lamborghini ανακοινώθηκε ότι στη Huracán STJ έχουν τοποθετηθεί νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και διαφορετική πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα στην οποία ρυθμίζεται η κλίση της κατά 3 μοίρες, γεγονός που αυξάνει την κάθετη αεροδυναμική δύναμη κατά 10%, συγκριτικά. Επίσης, διαθέτει αγωνιστικά ελαστικά τα οποία έχει εξελίξει η Bridgestone αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Οι άνθρωποι του Lamborghini Centro Stile προσφέρουν τη Huracán STJ σε δύο εκδοχές αναφορικά με τον χρωματισμό του αμαξώματος. Η πρώτη είναι συνδυασμός γκρι χρώματος με μαύρη οροφή και άσπρες-κόκκινες λεπτομέρειες.
Στη δεύτερη συνδυάζονται το μπλε χρώμα με μαύρη οροφή και άσπρες-κόκκινες λεπτομέρειες, επίσης.
Τέλος, στο εσωτερικό υπάρχει μαύρου χρώματος αλκαντάρα και δέρμα, ενώ καθένα από τα δέκα αυτοκίνητα θα διαθέτει πλακίδιο από ανθρακονήματα με τον αύξων αριθμό παραγωγής του.