Η BMW αποφάσισε να επενδύσει και στα ελαστικά. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ένωσε τις δυνάμεις της με την εμβληματική εταιρεία ελαστικών Pirelli και δημιούργησαν ένα καινοτόμο χειμερινό ελαστικό το οποίο εξασφαλίζει έως και 50 χιλιόμετρα περισσότερη αυτονομία.
BMW Group και Pirelli συνεργάστηκαν και δημιούργησαν τα νέα ελαστικά P Zero Winter 20 ιντσών που εστιάζουν στην αύξηση της αυτονομίας, φέροντας την ευρωπαϊκή σήμανση «A class» όσον αφορά την αντίσταση κύλισης. Αυτή η από κοινού προσπάθεια θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς ειδικά για τα ελαστικά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Ταυτόχρονα, εξασφαλίζεται ασυμβίβαστη άνεση και άριστη απόδοση σε χειμερινές συνθήκες και σε διαφορετικές επιφάνειες.
Όλα τα ελαστικά της BMW αναπτύσσονται ειδικά για τα μοντέλα της μάρκας σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και τεχνολογίας και, ως εκ τούτου, φέρουν την ειδική σήμανση της BMW με το χαρακτηριστικό αστέρι ως επίσημη σφραγίδα έγκρισης.
Αυτή η σήμανση διασφαλίζει ότι τα ελαστικά των μοντέλων BMW πληρούν τις αυστηρές απαιτήσεις που έχει θέσει η μάρκα για βέλτιστη απόδοση και ασφάλεια. Αυτό συνάδει με τη στρατηγική Perfect Fit της Pirelli, η οποία στοχεύει στην ανάπτυξη ειδικών ελαστικών για τα αυτοκίνητα στα οποία πρόκειται να τοποθετηθούν. Σε σύγκριση με τα θερινά, τα χειμερινά ελαστικά επηρεάζουν την αυτονομία του αυτοκινήτου λόγω της υψηλότερης αντίστασης κύλισης.
Αυτή οφείλεται στη σύνθεση της γόμας και τη χάραξη του πέλματος, που έχει σχεδιαστεί προκειμένου τα ελαστικά να παρέχουν πρόσφυση σε χιονισμένη και παγωμένη υγρή άσφαλτο. Η αντίσταση κύλισης ενός ελαστικού περιγράφει τη δύναμη που απαιτείται για την κύλιση, η οποία επηρεάζει άμεσα την αυτονομία ενός οχήματος. Το νέο ελαστικό 20 ιντσών που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Pirelli και αντισταθμίζει αυτά τα μειονεκτήματα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας έως και 50 km για την αμιγώς ηλεκτρική BMW i7 σε σύγκριση με ένα τυπικό χειμερινό ελαστικό. Οι τεχνολογικές εξελίξεις στο Pirelli P Zero Winter 2 βασίζονται σε σημαντικές καινοτομίες, ιδιαίτερα στη χάραξη του πέλματος και τη σύνθεση της γόμας του. Όπως είναι φυσικό, επιθυμία και των δύο εταιρειών είναι να επεκταθεί αυτή η νέα τεχνολογία και σε άλλα μελλοντικά μοντέλα της BMW, με πρώτη τη νέα BMW X3 το δεύτερο εξάμηνο του 2024.