H Citroen ετοιμάζει πυρετωδώς το νέο C5 Aircross και μάλιστα έχει αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξης του νέου μοντέλου της που αναμένεται να έχει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί πρόσφατα.
Τον περασμένο Οκτώβριο η Citroen είχε παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ένα πρωτότυπο που προλόγιζε το νέο C5 Aircross. Πλέον, η γαλλική εταιρεία άρχισε τις δοκιμές εξέλιξης στον δρόμο, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα στον ευρωπαϊκό Τύπο. Η δεύτερη γενιά του μεγάλου SUV βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «STLA Medium» του ομίλου Stellantis. Αυτή επιτρέπει τη δημιουργία κλασσικών θερμικών, εξηλεκτρισμένων υβριδικών αλλά και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων.
Οι διαστάσεις του νέου C5 Aircross αναμένεται να είναι μεγαλύτερες από αυτές του παρόντος μοντέλου -τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στο μήκος του. Τα έντονα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα με τα οποία πραγματοποιούνται οι δοκιμές έχουν εντοπιστεί στον δρόμο από περαστικούς. Οι αναφορές από αυτά επισημαίνουν πως φαίνεται να έχουν διατηρηθεί πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτότυπου.
Σε σχέση με αυτό, οι πιο εμφανείς αλλαγές είναι ότι διαθέτουν συμβατικές χειρολαβές στις πόρτες και πιο παχιές κολώνες εμπρός και πίσω. Τα στοιχεία αυτά παραπέμπουν στο αμάξωμα του καινούργιου Opel Grandland, με το οποίο θα έχει κοινά στοιχεία.
Πέραν αυτών, στο εμπρός των πρωτότυπων του νέου C5 Aircross φαίνεται να έχουν διατηρηθεί τα λεπτά LED φώτα που υπάρχουν στο πρωτότυπο, ενώ τα πίσω εξέχουν περισσότερο του αμαξώματος, συγκριτικά. Το εμπρός μέρος και οι θόλοι των τροχών παραπέμπουν σε αυτά του μικρότερου καινούργιου C3 Aircross.
Αναφορικά με το εσωτερικό των πρωτοτύπων του καινούργιου μοντέλου της Citroen δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες ακόμα, ωστόσο όσοι έχουν καταφέρει να δουν εντός τους αναφέρουν ότι υπάρχει ψηφιακό κόκπιτ και ότι είναι ευρύχωρο.
Εκτός από τις εκδόσεις με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, το νέο μοντέλο αναμένεται να διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή. Αυτή θα κατασκευάζεται τόσο δικίνητη όσο και τετρακίνητη και οι μπαταρίες του θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 73 kWh ή 98 kWh, αντίστοιχα. Η μέγιστη αυτονομία του θα φτάνει τα 700 χλμ.