H Alfa Romeo δείχνει να αλλάζει ρότα και είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο το επόμενο μοντέλο της Giulia να μην είναι μόνο ηλεκτρικό, αλλά να βγαίνει και με θερμικό κινητήρα

H Alfa Romeo είχε αποφασίσει και ανακοινώσει ότι η επόμενη γενιά της Giulia θα ήταν αποκλειστικά «ηλεκτρική». Οι άνθρωποι της εταιρείας όμως, δείχνουν να το σκέφτονται ξανά και να αναθεωρούν την αρχική τους άποψη.


Η Alfa Romeo είχε θέσει στόχο τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της έως το 2027, με την Giulia να αποτελεί τη ναυαρχίδα της νέας ηλεκτρικής εποχής της μάρκας υπό τη διεύθυνση του Jean-Philippe Imparato.

Ωστόσο, οι πρόσφατες δηλώσεις του Imparato, που τώρα έχει αναλάβει τη θέση του επικεφαλής της Stellantis στην Ευρώπη, δείχνουν ότι η εταιρεία ίσως προχωρήσει σε μια πιο ευέλικτη στρατηγική για τις μελλοντικές γενιές της Giulia και της Stelvio, επιτρέποντας την ενσωμάτωση και θερμικών συστημάτων κίνησης.

Σε συνέντευξή του στο Auto Express, ο Imparato εξήγησε ότι το νέο στέλεχος της Alfa Romeo, Santo Ficili, θα έχει την ελευθερία να προσαρμόσει τη στρατηγική καυσίμων ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.

«Θα αξιολογήσουμε που βρισκόμαστε», είπε. «Αν το παγκόσμιο οικοσύστημα δεν αλλάξει, η Giulia θα είναι 100% ηλεκτρική. Αν δω ότι τα πράγματα αλλάζουν ή ότι δεν ανταποκρίνομαι στις απαιτήσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα να προσαρμοστούμε με εναλλακτικούς κινητήρες».


Η επόμενη Giulia, όπως και η Stelvio, θα βασιστούν στην αρχιτεκτονική STLA Large της Stellantis, η οποία είναι σχεδιασμένη να υποστηρίζει διάφορα συστήματα κίνησης, συμπεριλαμβανομένων και ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρίες από 85 έως 118 kWh. Μάλιστα, η ηλεκτρική Giulia αναμένεται να διαθέτει τεχνολογία ταχείας φόρτισης που θα προσφέρει αυτονομία 32 χιλιομέτρων ανά λεπτό φόρτισης.

Παρά την πιθανή προσθήκη θερμικών κινητήρων, η Giulia θα διατηρήσει το χαρακτηριστικό της Alfa Romeo για «οδηγοκεντρική αίσθηση», ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης. «Θα δείτε στην πλατφόρμα STLA Large, το επίπεδο επιδόσεων που μπορούμε να επιτύχουμε», ανέφερε ο Imparato.

Τόνισε επίσης ότι, παρά το βάρος των μπαταριών, στόχος της Alfa Romeo είναι να διατηρήσει το αίσθημα «ελαφρότητας» που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητά της, ακόμα και στις ηλεκτρικές εκδόσεις.

Όσον αφορά τη θρυλική έκδοση Quadrifoglio, που είναι η κορυφαία σπορ εκδοχή της Giulia, το μέλλον παραμένει αβέβαιο. Παρόλο που υπήρξαν φήμες για ηλεκτρική έκδοση με ισχύ που θα φτάνει έως και τους 1.000 ίππους, ο Imparato έδειξε πιο επιφυλακτικός, δηλώνοντας ότι εάν η Alfa δεν καταφέρει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της κατηγορίας, η έκδοση αυτή μπορεί να μην υλοποιηθεί.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *