Formula 1: Ο Φλάβιο Μπριατόρε παραδέχτηκε ότι «έχει γίνει κακοδιαχείριση στην Alpine», αλλά ξεκαθάρισε πως «δεν θα πουληθεί»

25 Αυγούστου 2024, 21:47
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

Στην Alpine έχει γίνει κακοδιαχείριση και θα πάρει χρόνια μέχρι να ανεβαίνει ξανά τακτικά στο βάθρο, αλλά η -ιδιοκτησίας Renault- ομάδα της Formula 1 δεν θα βγει στο σφυρί. Αυτό ξεκαθάρισε ο εκτελεστικός σύμβουλος και πρώην επικεφαλής της, Φλάβιο Μπριατόρε.

Ο Ιταλός, ο οποίος εμφανίστηκε στην πίστα του Ζάντφορτ μαζί με τον νέο επικεφαλής της Alpine, Όλιβερ Όουκς, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η ομάδα – η οποία πανηγύρισε τίτλους ως Benetton στη δεκαετία του 1990 και ως Renault σε αυτή του 2000 – μπορεί να ελπίζει ότι θα είναι ανταγωνιστική έως το 2027.

Όσον αφορά την απόφαση για το ποια μονάδα ισχύος θα χρησιμοποιεί η ομάδα από το 2026, με τη Renault να εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράζει κινητήρες από τη Mercedes και να σταματήσει την παραγωγή τους στο εργοστάσιο του Βιρί-Σατιγιόν κοντά στο Παρίσι, ο Μπριατόρε τόνισε ότι θα την πάρει η γαλλική εταιρεία.

Είπε ακόμη ότι η Alpine, η «βάση» της οποίας βρίσκεται στο Ενστόουν της Μεγάλης Βρετανίας, χρειάζεται λιγότερους ανθρώπους, μολονότι φάνηκε να προτείνει ότι αυτό θα επιτευχθεί μέσω αποχωρήσεων και όχι με περικοπές θέσεων εργασίας. «Δεν είναι για πώληση» είπε ο 74χρονος Ιταλός, όταν ρωτήθηκε αν προετοιμάζει την πώληση της ομάδας, και συνέχισε: «Κάτι είναι πολύ ξεκάθαρο, ο (σ.σ. διευθύνων σύμβουλος της Renault) Λούκα ντε Μέο δεν θέλει ποτέ να πουλήσει την ομάδα. Η ερώτηση ολοκληρώθηκε».

Από την πλευρά του, ο Όουκς, η πρόσληψη του οποίου ως του πέμπτου επικεφαλής της Alpine μέσα σε τέσσερα χρόνια ανακοινώθηκε στα τέλη Ιουλίου, είπε μεταξύ άλλων: «Το Ενστόουν έχει κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν, έχει ένα αγωνιστικό πνεύμα, έχει μια ιστορία. Δεν μπορείς παρά να γυρίσεις και να βρεις αυτό το κάτι που απλά δίνει τεράστιο πάθος για να φτιάξεις το μέρος όπου θα έπρεπε να είναι. Όσον αφορά το τι λείπει, τολμώ να πω ότι έχει γίνει κακοδιαχείριση εδώ και αρκετά χρόνια… έχουμε ορισμένους καταπληκτικούς ανθρώπους εκεί. Δεν φταίνε οι άνθρωποι, φταίει η προηγούμενη ηγεσία».

Στο μεταξύ, το προσωπικό στις εγκαταστάσεις της Renault όπου κατασκευάζονται οι μονάδες ισχύος της Formula 1 κοντά στο Παρίσι προέτρεψε τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να επανεξετάσει το σχέδιο για την κατάργηση της παραγωγής κινητήρων, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι θα είναι μια προδοσία 50 ετών ιστορίας μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το εργοστάσιο στο Βιρί-Σατιγιόν, με 334 υπαλλήλους, κατασκευάζει τις μονάδες ισχύος που χρησιμοποιεί η Alpine και σχεδιάζει μια μονάδα ισχύος για το 2026, όταν αναθεωρούνται οι σχετικοί κανονισμοί στη Φόρμουλα Ένα.

Μια ανακοίνωση που εκδόθηκε από το Κοινωνικό και Οικονομικό Συμβούλιο των εργαζομένων στο Βιρί κατηγόρησε τη διοίκηση της Renault ότι θέλει να παύσει τις σχετικές με τη Formula 1 Ένα δραστηριότητες στις εν λόγω εγκαταστάσεις και να αγοράσει μονάδες ισχύος της Mercedes, προκειμένου να μειώσει τα άμεσα κόστη από τα 120 στα 17 εκατομμύρια δολάρια. Αναφέρει ακόμη ότι μια απόφαση πρόκειται να ληφθεί στις 30 Σεπτεμβρίου.


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Το 93% όσων κινούνται στους δρόμους… φοβάται την επικίνδυνη συμπεριφορά των υπολοίπων, σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα της VINCI Autoroutes

Σχεδόν όλοι οι χρήστες του οδικού δικτύου φοβούνται την επικίνδυνη

To smart 2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης,

Η F1 ανακοίνωσε νέες ορολογίες για το 2026

Οι λάτρεις της F1 θα ακούσουν πολλές φορές μέσα στο

Οι αντιδράσεις οργανισμών και αυτοκινητοβιομηχανιών στην αναθεώρηση του στόχου για απαγόρευση πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035

Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του στόχου για

Η Bolt λανσάρει μηχανισμό αναφοράς επικίνδυνης οδήγησης σε πραγματικό χρόνο

Η Bolt, η κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αστικής κινητικότητας, διευρύνει το