Ποιος να το περίμενε, ότι το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1980, με τα σήματα της Fiat και κινητήρες από τα μοντέλα 126 και 127 θα γνώριζε τέτοια μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Για περισσότερα από 40 ολόκληρα χρόνια το Panda είναι από τους στυλοβάτες της Fiat στην αγορά της Ευρώπης, όπου συνεχίζει και σήμερα να διατίθεται στις αγορές και σε υβριδική έκδοση.
Μικρό, ελαφρύ, μινιμαλ, ευέλικτο καθώς και 4Χ4 με ισχυρό σύστημα από την Steyr Puch η πρώτη γενιά αγαπήθηκε και βρήκε αμέσως το κοινό του.
Το 2003 στη 2η γενιά απέκτησε και δύο επιπλέον πόρτες, επιλογή που συνεχίζεται και σήμερα.
Στο πέρασμα των χρόνων η έκδοση 4Χ4 ήταν από τις πλέον επιτυχημένες που εξακολουθεί και σήμερα να πλαισιώνει τη γκάμα αλλά χωρίς κινητήρες diesel που με αυτό το μηχανικό σύνολο γνώρισε μοναδική επιτυχία καθώς από το 1986 η Fiat εφοδίαζε το Panda με εκδόσεις diesel.
Από τη γκάμα του Panda δεν έλλειψαν και οι σπορ εκδόσεις ενώ έδωσε το παρόν και σε αγώνες με το 16βάλβιδο μοτέρ 1.4 με τους 100 ίππους.
Στη σημερινή γκάμα του Panda υπάρχουν εκδόσεις βενζίνης και υβριδικό και 4Χ4 με τον θορυβώδη twinair κινητήρα 0.9 κ.εκ.