Με την πλειοψηφία των αυτονικητοβιομηχανιών να κινούνται στο ρυθμό της ηλεκτροκίνησης, η
Ferrari φαίνεται ότι δεν είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της τους θερμικούς κινητήρες, και μάλλον ούτε πρόκειται να είναι.
Σύμφωνα με όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Benedetto Vigna, στο BBC, η Ferrari δε σκοπεύει να εξηλεκτριστεί πλήρως, ακόμη και μετά το 2030.
«Δε θέλω να είμαι αλαζόνας και να επιβάλλω μία συγκεκριμένη επιλογή στους πελάτες μας. Είναι ο πελάτης εκείνος που πρέπει να αποφασίσει αν θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ, ένα υβριδικό ή ένα EV,» είπε ο Ιταλός.
Αυτά είναι εξαιρετικά νέα για τους λατρεις των οκτανίων, όμως η απαγόρευση των ΜΕΚ πλησιάζει. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι κανονισμοί εξαιρούν τους κινητήρες που τροφοδοτούνται από συνθετικά καύσιμα, όμως περιοχές όπως το Ην. Βασίλειο και η Καλιφόρνια των ΗΠΑ, δεν αναμένεται να κάνουν καμία εξαίρεση στον κανόνα.
Το 2035 είναι η καταληκτική ημερομηνία για τη χρήση ΜΕΚ στις συγκερκιμένες περιοχές, περιορίζοντας την πώληση ορισμένων μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της Ferrari.
Η διαφοροποίηση θα είναι «κλειδί» για το μέλλον των κατασκευαστών, αν θέλουν να έχουν μια ολοκληρωμένη γκάμα σε κάθε αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η Ferrari έχει προσθέσει στην γκάμα της δύο υβριδικά μοντέλα, την SF90 Stradale και την 296 GTB, ενώ το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του στους καταλόγους της το 2025.
«Πρέπει να συμμορφωθούμε με τους κανονισμούς σε κάθε χώρα που δραστηριοποιούμαστε. Ο λόγος για τον οποίο έχουμε τρία είδη κινητηρίων συνόλων, δηλαδή ΜΕΚ, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά, είναι επειδή μας επιτρέπει να βρισκόμαστε εντός του πλαισίου κανονισμών, σε ολόκληρο τον κόσμο,» ολοκλήρωσε ο Vigna.