F1 – Αντρέα Στέλλα: «Μη αποδεκτή η σύγκρουση Νόρις-Πιάστρι»

17 Ιουνίου 2025, 17:30
Χρόνος ανάγνωσης 7 λεπτά

Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Αντρέα Στέλλα, παραδέχθηκε ότι η σύγκρουση ανάμεσα στους οδηγούς της ομάδας, τον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιάστρι, στους τελευταίους γύρους του γκραν πρι του Καναδά ήταν «μη αποδεκτή», ενώ υπογράμμισε ότι ο Νόρις «πλήρωσε ένα τίμημα στο πρωτάθλημα», καθώς εγκατέλειψε από τον αγώνα. Ο Βρετανός «κυνηγούσε» τον Πιάστρι σε μια «μάχη» για την τέταρτη θέση, όταν αρχικά βρέθηκε μπροστά από τον Αυστραλό στη φουρκέτα. Αφού ο Πιάστρι ανέκτησε την πρωτοπορία, ο Νόρις προσπάθησε ξανά να προσπεράσει τον «ομόσταυλό» του στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, αλλά ο Βρετανός χτύπησε στο πίσω μέρος του Πιάστρι. Αμέσως μετά ο Νόρις χτύπησε και στον τοίχο στην άκρη της πίστας, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, ενώ ο Πιάστρι κατάφερε να συνεχίσει και να κρατήσει την τέταρτη θέση, καθώς μπήκε στα πιτ όταν είχε βγει αυτοκίνητο ασφαλείας. Αργότερα ο Νόρις απολογήθηκε για το συμβάν, με τον 25χρονο «πιλότο» να επιρρίπτει στον εαυτό του την ευθύνη, ενώ οι αγωνοδίκες επέβαλαν στον Βρετανό ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή κρίθηκε υπαίτιος για τη σύγκρουση.

Κληθείς να δώσει την άποψή του για τη σύγκρουση στην εκπομπή μετά τον αγώνα στο F1 TV, ο Στέλλα εξήγησε: «Λοιπόν, δεν θέλουμε ποτέ να δούμε ένα αυτοκίνητο της McLaren να εμπλέκεται σε ατύχημα και σίγουρα δεν θέλουμε να δούμε τις δύο McLaren να έχουν επαφή, οπότε αυτή η κατάσταση είναι μια κατάσταση που γνωρίζουμε ότι δεν είναι αποδεκτή. Ταυτόχρονα, εκτιμούμε το γεγονός ότι ο Λάντο ανέλαβε αμέσως την ευθύνη και ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα, κάτι που για εμάς κατά κάποιο τρόπο τακτοποιεί την κατάσταση. Είμαι σίγουρος ότι πήρε ένα σημαντικό μάθημα από αυτόν τον αγώνα, πλήρωσε ένα τίμημα στο πρωτάθλημα. Όπως είπα, εκτιμούμε τη συμπεριφορά του αμέσως μετά το ατύχημα και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε».

Ενώ η βρετανική ομάδα ήταν πάντα σαφής σχετικά με τους κανόνες της προς τους οδηγούς της αναφορικά με το πως θα «μονομαχούν» μεταξύ τους, οι οποίοι είναι γνωστοί ως “papaya rules”, ο Στέλλα πιέστηκε να απαντήσει στο αν το εν λόγω συμβάν θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση στο μέλλον. «Δεν αλλάζει τα πράγματα, επειδή είναι μια λανθασμένη κρίση» τόνισε ο Ιταλός και συνέχισε: «Δεν είναι ότι ο οδηγός είχε μια πρόθεση που ήταν πέρα από τις αρχές, ήταν απλά μια λανθασμένη εκτίμηση του πόσο κοντά ήταν από το προπορευόμενο μονοθέσιο. Εάν ο Λάντο είχε μια διαφορετική αντίδραση, τότε σίγουρα θα υπήρχαν σοβαρές συζητήσεις, αλλά νομίζω ότι αμέσως συνειδητοποίησε πως απλώς έκανε ένα λάθος υπολογισμό. Αυτό προκάλεσε πρόβλημα στον εαυτό του, στην ομάδα και ήταν πολύ κοντά στο να προκαλέσει πρόβλημα και στον Όσκαρ».

Στο μεταξύ, ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Ζακ Μπράουν, έπλεξε το εγκώμιο του Νόρις που παραδέχθηκε το λάθος του, καθώς μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις σκέψεις του για τον αγώνα στο Μόντρεαλ, όπου οι Τζορτζ Ράσελ και Κίμι Αντονέλι σημείωσαν το «1-3» για τη Mercedes, ενώ ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, ήταν δεύτερος για λογαριασμό της Red Bull. «Συγχαρητήρια στη Mercedes και τον Κίμι για το πρώτο βάθρο (σ.σ. ήταν η πρώτη εφετινή νίκη για τη γερμανική ομάδα και το «παρθενικό» βάθρο στην καριέρα του 18χρονου Ιταλού στη Φόρμουλα Ένα)» έγραψε ο Μπράουν στο Instagram και συμπλήρωσε: «Υπέροχα πιτ-στοπ από την ομάδα, με γρήγορα μονοθέσια και οδηγούς. Και έτσι, συνέβη. Εκτιμώ την ειλικρίνεια, Λάντο. Καλός αγώνας, Όσκαρ. Μαθαίνουμε. Πάμε ξανά μαζί».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πώς να διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου τον χειμώνα

Είναι γνωστό ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες βάζουν σε δοκιμασία τον

Κίνα: Στα έξυπνα οχήματα (ICVs) εστιάζει το Πεκίνο για το αναπτυξιακό μέλλον της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Το Πεκίνο κατευθύνει τον ταχύτατα τομέα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους τους στο κομμάτι των πωλήσεων

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές και

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Αντόνιο Φιλόσα δίνει προτεραιότητα στην αύξηση των πωλήσεων οχημάτων έναντι των κερδών

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Αντόνιο Φιλόσα, προσπαθεί να

Κίνα: Η Changan Automobile Group Co. Ltd., πέτυχε το ορόσημο της παραγωγής 30 εκατομμυρίων οχημάτων

Ο όμιλος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Changan Automobile Group Co., Ltd.,