Ο Σέρχιο Πέρεζ θα συνεχίσει ως οδηγός αγώνων στη Red Bull έως το τέλος του 2026, καθώς η αυστριακή ομάδα επιβεβαίωσε χθες, Τρίτη, την επέκταση του συμβολαίου του Μεξικανού για δύο χρόνια. Η προηγούμενη συμφωνία των δύο πλευρών, η οποία υπεγράφη το 2022, επρόκειτο να λήξει στο τέλος της χρονιάς, ωστόσο η Red Bull επέλεξε να κρατήσει τον 34χρονο «πιλότο» στο δυναμικό της γι’ ακόμη μια διετία.
Η… μεταγραφική αγορά της Formula 1 παρουσιάζει φέτος μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς πολλά συμβόλαια οδηγών λήγουν στο τέλος του 2024. Ωστόσο, ο Πέρεζ ετοιμάζεται πλέον, εφόσον εξαντλήσει το συμβόλαιό του, να φτάσει τις έξι σεζόν στο δυναμικό της Red Bull, στην οποία μεταπήδησε ενόψει του 2021, προερχόμενος από τη Racing Point (νυν Aston Martin).
Από τότε ο «Τσέκο» έχει πανηγυρίσει πέντε νίκες και τρεις “pole position” με την ομάδα από το Μίλτον Κινς, ενώ πέρυσι κατετάγη δεύτερος στους οδηγούς πίσω από τον Ολλανδό «ομόσταυλό» του, Μαξ Φερστάπεν, βοηθώντας τη Red Bull να πανηγυρίσει για πρώτη φορά στην ιστορία της το «1-2» στο πρωτάθλημα οδηγών, εκτός από τον τίτλο στους κατασκευαστές.
Στην τρέχουσα σεζόν ο Πέρεζ είναι πέμπτος στη βαθμολογία των οδηγών ύστερα από τους πρώτους οκτώ αγώνες της χρονιάς, ευρισκόμενος πίσω από τον Φερστάπεν, τους οδηγούς της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, καθώς και τον Λάντο Νόρις της McLaren. Από την πλευρά της, η Red Bull προηγείται στους κατασκευαστές, έχοντας προβάδισμα 24 βαθμών σε σχέση με την (δεύτερη) Ferrari.
Μετά την επέκταση συμβολαίου του Πέρεζ, «έκλεισε» η… πόρτα της Red Bull για τον Σάινθ, ο οποίος αποχωρεί στο τέλος της χρονιάς από τη Ferrari, για να πάρει τη θέση του ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον, ενώ ο Ισπανός καλείται πλέον να επιλέξει τον επόμενο «σταθμό» της καριέρας του ανάμεσα στην Audi και τη Williams. Επίσης, «παγώνει» το ενδεχόμενο μετακίνησης του Γιούκι Τσουνόντα από την RB στη Red Bull, με τον Ιάπωνα να αναμένεται πλέον να μείνει γι’ ακόμη μια χρονιά στην ιταλική ομάδα.