Έναν αρκετά ασυνήθιστο όρο περιλαλβάνει το συμβόλαιο αγοράς που έλαβαν όσοι έχουν προπαραγγείλει το Tesla Cybertruck.
Συγκεκριμένα δε θα μπορούν να πουλήσουν το Cybertruck τους για έναν χρόνο μετά την παραλαβή.
Βέβαια, αν κάποιος χρειάζεται να πουλήσει το όχημά του προκειμένου να λάβει κάποια οικονομική ενίσχυση, μπορεί να απευθυνθεί στην ίδια την εταιρεία, η οποία είναι διατεθειμένη να το αγοράσει στην αρχική του τιμή, αφαιρώντας 0,25 ευρώ για κάθε μίλι (1,61 km) που έχει διανύσει.
Τέτοιοι όροι περιλαμβάνονται συνήθως στα συμβόλαια υπερπολυτελών οχημάτων, των οποίων η παραγωγή είναι πολύ περιορισμένη. Για παράδειγμα, οι πελάτες της Ferrari γνωρίζουν ότι η πώληση ενός οχήματος, σε μικρό διάστημα μετά την αγορά του από την αυτοκινητοβιομηχανία, είναι μια απαγορευμένη πρακτική, ειδικά αν κάποιος θέλει να μπορέσει να πάρει στην κατοχή του κάποιο άλλο μοντέλο της εταιρείας στο μέλλον.
Οι πιο συνήθεις λόγοι που μπορεί να κρύβονται πίσω από την εφαρμογή αυτού του όρου είναι δύο. Ο πρώτος αφορά την αποφυγή της κερδοσκοπίας, κι ο δεύτερος σχετίζεται με το γεγονός ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ιδιαίτερα επιλεκτικές με το πελατολόγιό τους, και δε θα ήθελαν τα δημιουργήματά τους να καταλήξουν στα χέρια κάποιου «τυχαίου,» ή ακόμη χειρότερα, κάποιου ανεπιθύμητου.
Εκτός αυτού, είναι γνωστό ότι τα EV κι συγκεκριμένα τα μοντέλα της Tesla, τείνουν να χάνουν την αξία τους με την πάροδο του χρόνου. Μειώνοντας το ενδεχόμενο μεταπώλησης του Cybertruck, κι ολοκληρώνοντας ελάχιστες παραδόσεις τους πρώτους μήνες της εμπορικής του πορείας, η αυτοκινητοβιομηχανία θα καταφέρει να διατηρήσει την αξία του σε σχετικά υψηλά επίπεδα.