BMW Touring Coupe: Concept car


Πρόκειται για τον επαναπροσδιορισμό του αμαξώματος ενός κομψού sportscar, προσδίδοντάς του shooting brake σχήμα. Η BMW χρησιμοποίησε τις αναλογίες και την ονομασία της 328 Touring Coupe, ένα εμβληματικό μοντέλο της δεκαετίας του ’40, που μάλιστα κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα Mille MIglia στην Ιταλία. Η πρακτικότητα του σχήματός του θυμίζει αρκετά τα μοντέλα της Σειράς 2 στις αρχές της δεκαετίας του ’70, τα οποία άλλωστε περιείχαν τη λέξη ‘Touring’ στην ονομασία τους.


Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα της Concept Touring Coupe είναι το πίσω μέρος. Έχει δημιουργηθεί έτσι, ώστε οι γραμμές της οροφής να συνεχίζουν προς τα πίσω και να αναμειγνύονται με τα πίσω πλαϊνά πάνελ. Ο σχεδιασμός δίνει καθαρά σπορ ύφος στο όχημα, ενώ το πίσω παρμπρίζ και οι αυστηρές γραμμές και επιφάνειες ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα της.

Από το πλαϊνό, η BMW έχει διατηρήσει την κλασική εμφάνιση των μοντέλων της, με τις αναλογίες shooting brake να είναι εμφανείς. Το μακρόστενο μπροστινό σχήμα κι ο σχεδιασμός που διαχωρίζει το όχημα σε δύο εμφανή μέρη, όπως και το επίμηκες πλαϊνό παράθυρο με το Hofmeister kink, υπογραμμίζουν επίσης τη σπορ αλλά ταυτόχρονα κομψή εμφάνισή του.

Έχει βαφτεί σε χρωματισμό Sparking Lario, ένας συνδυασμός γκρι-καφέ τόνων με ενσωματωμένα ψήγματα μπλε γυαλιού που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το BMW Concept Touring Coupe. Συνδυάζεται με λεπτομέρειες σε ασημί και χάλκινο χρώμα, οι οποίες φτάνουν μέχρι την ειδικά σχεδιασμένη γρίλια kidney στο μπροστινό μέρος. Οι τροχοί είναι επίσης αποκλειστικοί για το συγκεκριμένο όχημα, μεγέθους 20 και 21 ιντσών για το μπροστινό και πίσω μέρος, αντίστοιχα.

Περνώντας στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός του κόκπιτ περιστρέφεται γύρω από τον οδηγό, με την προσοχή να στρέφεται στην επιλογή των υλικών και χρωμάτων. Το εργαστήρι δερμάτων Poltrona Frau από την Ιταλία έχει προσφέρει στους Γερμανούς τον δίτονο χρωματισμό για την καμπίνα, η οποία χωρίζεται σε δύο διακριτά μέρη. Στο επάνω μέρος έχει χρησιμοποιηθεί το σκούρο καφέ, στοχεύοντας στη συγκέντρωση του οδηγού, ενώ ένα πιο ανοιχτό καφέ έχει ντύσει το κάτω μέρος, φέρνοντας ζεστασιά και άνεση στο εσωτερικό.


Όσο γι αυτό που κρύβεται κάτω από το κάλυμμα, πρόκειται για τον κλασικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της BMW, ο οποίος προσφέρει χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων και φινέτσα που επιβεβαιώνει τη θέση του μοντέλου ως ένα σύμβολο της αστείρευτης και καθαρόαιμης οδηγικής ευχαρίστησης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *