Με νέα οικονομικότερη εισαγωγική έκδοση ενισχύεται η iX1, το ηλεκτρικό compact SUV της BMW.
Η νέα έκδοση eDrive20, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, που αποδίδει ισχύ 204 PS και στιγμιαία διαθέσιμη μέγιστη ροπή 247 Nm, σύμφωνα με την εταιρεία.
Έτσι χρειάζεται 8,6 sec. για τα 0-100 km/h, με τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 170 km/h. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 64,7 kWh και προσφέρει αυτονομία από 430 έως 475 km.
Mπορεί να φορτιστεί σε εναλλασσόμενο ρεύμα έως και 11 kW, με αποτέλεσμα ο χρόνος πλήρους φόρτισής της (ξεκινώντας από 0%) να είναι 6,5 ώρες. Η τριφασική φόρτιση AC με ισχύ έως και 22 kW είναι προαιρετικά διαθέσιμη και «ρίχνει» το χρόνο φόρτισης σε 3 ώρες και 45 λεπτά. Επιπλέον, σε συνεχές ρεύμα με ισχύ έως 130 kW αρκούν 29 λεπτά για να βρεθεί από το 10% στο 80%.
Όπως όλα τα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας, η eDrive20 χρησιμοποιεί την τρέχουσα τεχνολογία πέμπτης γενιάς BMW eDrive, ενώ έχει εμπλουτισμένο επίπεδο βασικού εξοπλισμού. Σε αυτόν περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών, πολλά σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού, Parking Assistant συμπεριλαμβανομένης της κάμερας υποβοήθησης οπισθοπορείας.
Το νέο BMW Operating System 9 εντάσσεται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό. Η κυρτή οθόνη BMW είναι παρούσα και αποτελείται από μια οθόνη πληροφοριών 10,25 ιντσών και μια οθόνη ελέγχου με διαγώνιο οθόνης 10,7 ιντσών κάτω από μια κοινή γυάλινη επιφάνεια, κυρτή προς τον οδηγό.
Με μικρότερη κατανάλωση ενέργειας σε σχέση με την τετρακίνητη έκδοση αλλά και με στην Γερμανική αγορά στις 47.900 ευρώ, η εταιρία ευελπιστεί ότι θα αυξηθεί ο αριθμός εκείνων που «μεταβαίνουν» προς την ηλεκτροκίνηση.
Η νέα BMW iX1 eDrive20 θα είναι διαθέσιμη από την έναρξη της παραγωγής της, τον Νοέμβριο του 2023.