Η Nissan με έκθεσή της παρουσίασε όχι μόνο το όραμα, τις στρατηγικές, τα επιχειρηματικά σχέδια και τα οικονομικά δεδομένα της, αλλά και τον μεσοπρόθεσμο έως μακροπρόθεσμο αντίκτυπό της στην κοινωνία. Η ιαπωνική εταιρεία στοχεύει στο να δημιουργήσει ασφαλείς κοινότητες, να συμβάλει στην πρόοδο της κοινωνίας και να βοηθήσει στην αποκατάσταση της φύσης και των οικοσυστημάτων.
Η ιαπωνική εταιρεία προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα σενάριο που περιορίζει την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς Κελσίου ή λιγότερο για να κινηθεί προς την ουδετερότητα του άνθρακα, τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία και την ελαχιστοποίηση της εξάρτησης και των επιπτώσεων στη φύση και τα οικοσυστήματα.
Οι βασικοί στόχοι βιωσιμότητας περιλαμβάνουν την μείωση των εκπομπών CO2 του κύκλου ζωής ανά όχημα κατά 30%, την μείωση των εκπομπών CO2 κατά την κατασκευή ανά όχημα κατά 52% και την μείωση των εκπομπών CO2 κατά την οδήγηση ανά όχημα για νέα μοντέλα κατά 50% σε τέσσερις μεγάλες αγορές (Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα). Επιπλέον, η Nissan θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 32,5% παγκοσμίως και την αύξηση της αναλογίας βιώσιμων υλικών στην Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα στο 40%.
Οι έξι πυλώνες που δίνει βαρύτητα η Nissan είναι η ασφάλεια, η ποιότητα, η υπεύθυνη προμήθεια, η πνευματική ιδιοκτησία, οι κοινότητες και η δύναμη των εργαζομένων. Η κορυφαία προτεραιότητα της Nissan ήταν πάντα οι άνθρωποι, με τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο επίκεντρο των προσπαθειών της. Αλλωστε αυτό αποτελεί και το θεμέλιο λίθο της εταιρικής κουλτούρας της εταιρείας που αντικατοπτρίζεται και στους έξι πυλώνες του προγράμματος.