Audi: Τέλος εποχής για τους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης – Θα τους καταργήσει έως το 2033 – Στροφή στην ηλεκτροκίνηση

2 Απριλίου 2024, 19:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Η Audi αποφάσισε να ρίξει τους τίτλους τέλους στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και αποφάσισε να τους καταργήσει οριστικά έως το 2033 και να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε ότι η γερμανική μάρκα δεν θα αλλάξει τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση παρά τον αυξανόμενο σκεπτικισμό στην αγορά, υποστηρίζοντας ότι η Audi εξακολουθεί να πιστεύει ότι θα υπάρξει σημαντική μείωση στις πωλήσεις μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2026 και μετά.

Παράλληλα, ο Döllner επισήμανε στις δηλώσεις του πως η Audi σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά τα μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική έως το 2033. Πιο συγκεκριμένα, υποστήριξε πως οι όγκοι πωλήσεων για κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι τόσο χαμηλά (ήδη από το 2026), που δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμο να συνεχιστεί η παραγωγή τους.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, ο Döllner πρόσθεσε ότι ακόμα κι αν ο Ντόναλντ Τραμπ κερδίσει τις φετινές προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, δεν σκοπεύει να αλλάξει ο σχεδιασμός της μάρκας, καθώς η ηλεκτροκίνηση παραμένει ο μόνος τρόπος για να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα κι αν οι ισχύοντες κανονισμοί αλλάξουν προσωρινά.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πώς να διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου τον χειμώνα

Είναι γνωστό ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες βάζουν σε δοκιμασία τον

Κίνα: Στα έξυπνα οχήματα (ICVs) εστιάζει το Πεκίνο για το αναπτυξιακό μέλλον της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Το Πεκίνο κατευθύνει τον ταχύτατα τομέα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους τους στο κομμάτι των πωλήσεων

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές και

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Αντόνιο Φιλόσα δίνει προτεραιότητα στην αύξηση των πωλήσεων οχημάτων έναντι των κερδών

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Αντόνιο Φιλόσα, προσπαθεί να

Κίνα: Η Changan Automobile Group Co. Ltd., πέτυχε το ορόσημο της παραγωγής 30 εκατομμυρίων οχημάτων

Ο όμιλος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Changan Automobile Group Co., Ltd.,