Η Mitsubishi έδωσε στο ASX μια αναβάθμιση για φέτος, ευθυγραμμίζοντάς το με το Renault Captur, με το οποίο μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη και δάπεδο.
Παρόλο που μοιράζεται πολλές ομοιότητες με το γαλλικό ομόλογό του, το ASX διαθέτει μια μοναδική σχεδίαση στο μπροστινό μέρος, που το διαφοροποιεί αρκετά από το Captur. Οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές στο εξωτερικό του ASX εντοπίζονται στο μπροστινό μέρος, όπου οι ανανεωμένοι προβολείς αντικαθιστούν τις προηγούμενες μονάδες.
Η Mitsubishi διαφοροποίησε το μοντέλο της με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, έναν νέο προφυλακτήρα και ένα κομψό, γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα που εκτείνεται στη μάσκα. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν κάποιες αξιοσημείωτες αλλαγές, πέρα από κάποια νέα υλικά που χρησιμοποιούνται σε επιλεγμένα σημεία.
Τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας έκτακτης ανάγκης και έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας.
Οι κινητήρες παραμένουν οι γνωστοί που υπάρχουν ήδη στη γκάμα του μοντέλου που γνωρίζουμε στην χώρα μας, ξεκινώντας από τον βασικό τρικύλινδρο του 1 λίτρου με τους 90 ίππους, και μετά το mild υβριδικό των 1,3 λίτρων με 138 ή 156 ίππους.
Υπάρχει επίσης η υβριδική έκδοση με τον 1.600άρη κινητήρα και τους 141 ίππους και η PHEV με τη μπαταρία των 10,5 kWh και απόδοση 160 ίππων.και η PHEV με τη μπαταρία των 10,5 kWh και απόδοση 160 ίππων.