Περισσότερα στοιχεία για το νέο EV πόλης δεν έγιναν γνωστά, αλλά αναμένεται ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, πάνω στην οποία θα «πατούν» τα νέα Renault 5 και η Alpine A290. Επιπλέον, δεν αποκλείεται να έχει «επιρροές» από το οικονομικό Dacia Spring του ομίλου.
Όσο για το πότε θα το δούμε στους δρόμους; Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, δεν αποκλείεται να μπει στην παραγωγή το 2027, περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα που περιμένουμε και το ID.1.
Ο πόλεμος τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζεται με τις εταιρίες να προσπαθούν με κάθε τρόπο να ρίξουν τις τιμές για να αυξήσουν το μερίδιο τους.
Ήδη η Volkswagen παρουσίασε τον «προάγγελο» του ID.2 και στοχεύει να το διαθέσει με τιμή μικρότερη των 25.000 ευρώ.
Ωστόσο, ακόμα και αυτή μοιάζει «τσιμπημένη» για αυτοκίνητο του B-segment και γι’ αυτό στο, ID.1 έχει θέσει ως όριο τις 20.000 ευρώ.
Συν τοις άλλοις, υπάρχει και η Skoda, που μέχρι το 2026 το «βασικό» της μοντέλο, με την αρχική ονομασία Small, που θα ανήκει στην κατηγορία A0 και θα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ.
Ο ανταγωνισμός δείχνει μεγάλος και η Renault ήρθε να προστεθεί σε αυτόν. Γνωρίζουμε ήδη ότι το νέο, ηλεκτρικό, R5, που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2024, θα έχει τιμή περίπου 25.000 €. Ωστόσο ο Luca de Meo ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται και άλλο ένα EV, που θα έχει τιμή κάτω από 20.000 € και θα «ανταγωνιστεί» το Volkswagen ID.1.
«Είναι μία εξέλιξη που θα επιτρέψει τον εκδημοκρατισμό των ηλεκτρικών οχημάτων και δυνητικά θα αυξήσει το μερίδιό τους στην αγορά αυτοκινήτων», τόνισε ο CEO της γαλλικής φίρμας.
Περισσότερα στοιχεία για το νέο EV πόλης δεν έγιναν γνωστά, αλλά αναμένεται ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, πάνω στην οποία θα «πατούν» τα νέα Renault 5 και η Alpine A290. Επιπλέον, δεν αποκλείεται να έχει «επιρροές» από το οικονομικό Dacia Spring του ομίλου.
Όσο για το πότε θα το δούμε στους δρόμους; Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, δεν αποκλείεται να μπει στην παραγωγή το 2027, περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα που περιμένουμε και το ID.1.
2 σκέψεις για “Το ηλεκτρικό αυτοκίνητων των 20.000 ευρώ”
Πρέπει να πέσουν οι τιμές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μεγάλος ο ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών για τα ηλεκτρονικά οχήματα