Την αναδιάρθρωση της συμμαχίας τους, αναμένεται να ανακοινώσουν τις επόμενες μέρες Renault και Nissan.
Ήδη, έχουν ολοκληρώσει τη συμφωνία, ανέφεραν άτομα που γνωρίζουν το θέμα, κλείνοντας 10 μήνες διαπραγματεύσεων.
Η Nissan επιδιώκει να καθορίσει ένα χαμηλότερο όριο όσον αφορά τη στρατηγική επένδυσή της στη μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων της Renault, Ampere, κάτω από τον μέγιστο στόχο του 15% που ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο, όπως είπαν στελέχη της.
Το μέγεθος του μεριδίου της εξακολουθεί να εξαρτάται από την αξία της Ampere, αλλά η Nissan είναι πιθανό να πάρει, τελικά, λιγότερο από το 10% της νέας μονάδας.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοίνωσαν μια συμφωνία πλαίσιο το Φεβρουάριο και είχαν ως στόχο να ολοκληρώσουν τη συμφωνία, ήδη, από τον Μάρτιο. Σύμφωνα με το πλαίσιο, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα έπαιρνε το 15% της Ampere και η Renault θα μείωνε το 43% της συμμετοχής της στη Nissan.
Αυτό το χρονοδιάγραμμα δεν άντεξε όταν ανώτερα στελέχη της Nissan και ορισμένοι διευθυντές αμφισβήτησαν λεπτομερείς διατάξεις της συμφωνίας, τα οφέλη και τις προστασίες για την πνευματική ιδιοκτησία της Nissan, ανέφερε το πρακτορείο Reuters.
Η ανακοίνωση αναμένεται να γίνει τις επόμενες ημέρες, είπαν τρία άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Όλοι οι άνθρωποι αρνήθηκαν να κατονομαστούν επειδή οι πληροφορίες δεν είναι δημόσιες.
«Η Nissan και η Renault συμμετέχουν σε εποικοδομητικές και συνεχείς διαπραγματεύσεις. Θα κάνουμε μια δήλωση σε εύθετο χρόνο όταν συναφθούν οι συμφωνίες», ανέφερε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σε δήλωσή της.
Η Renault αρνήθηκε να σχολιάσει. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι αναμένει να εισαγάγει την Ampere σε μια αρχική δημόσια προσφορά το πρώτο εξάμηνο του 2024.