Με τον καλύτερο τρόπο ξεκινάει το 2024 για την Peugeot στην ελληνική αγορά, καθώς σηματοδοτεί την έναρξη της εμπορικής πορείας του νέου 208.
Όσο επιτυχημένο και δημοφιλές μπορεί να είναι ένα μοντέλο, χρειάζεται μία ανανέωση, ώστε να γίνει ακόμα καλύτερο, καθώς ο ανταγωνισμός ειδικά στη μικρομεσαία κατηγορία, είναι ιδιαίτερα έντονος.
Το 208 δεν αποτελεί εξαίρεση, με την ανανεωμένη του έκδοση να διατίθεται πλέον και στην ελληνική αγορά.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου 208 απαρτίζεται από πέντε διαφορετικά κινητήρια σύνολα, δύο συμβατικά με θερμικούς κινητήρες βενζίνης, δύο υβριδικά και ένα ηλεκτρικό και διατίθεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.
Πιο αναλυτικά, τα δύο θερμικά μοτέρ έχουν χωρητικότητα 1.2 λίτρα, με απόδοση 75 ή 100 ίππους (χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 σχέσεων αντίστοιχα και τούρμπο η πιο ισχυρή), τα δύο υβριδικά με σύστημα 48 Volt και αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, έχουν ισχύ 100 ή 136 ίππους και το ηλεκτρικό e-208 156 ίππους και 400 χλμ. αυτονομία.
Το νέο, ηλεκτρικό e-208 διαθέτει πλέον ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, που δίνει τη δυνατότητα φόρτισης από το 20% έως στο 80% σε ταχυφορτιστή 100 kW σε μόλις 25 λεπτά.
Όσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Active, Allure και GT, με την τελευταία να διαθέτει προβολείς LED, 3D σύστημα πλοήγησης με φωνητικές εντολές και πλήρη ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού.
Το νέο Peugeot 208, ξεχωρίζει τόσο για τη δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση, όσο και για την εικόνα του εσωτερικού, όπου κυριαρχεί το σύστημα i-Cockpit της γαλλικής εταιρείας, που είναι ακόμα πιο εξελιγμένο στη ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου. Επιπροσθέτως, διατίθεται ακόμα και στη βασική έκδοση Active το σύστημα i-Connect της Peugeot, με δυνατότητα πλήρους δικτύωσης μέσω των σχετικών εφαρμογών.
Το νέο 208 βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις των διανομέων της Peugeot με τις τιμές να ξεκινούν από τα 19.500 ευρώ για τη βασική έκδοση Active των 75 ίππων και τα 23.400 ευρώ για τη βασική υβριδική έκδοση Hybrid 100 e-DSC6.