Στην προηγμένη αεροδυναμική του νέου ID.7 οφείλετε σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία η αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 700 χλμ.
Mε μήκος που αγγίζει σχεδόν τα 5 μέτρα (4.961 χλστ. για την ακρίβεια), το νέο ID.7 χαρακτηρίζεται ηλεκτρική λιμουζίνα.
Στα οχήματα της εν λόγω κατηγορίας το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% για το συντελεστή οπισθέλκουσας. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο το 10% και οι εισαγωγές αέρα μέσω των οποίων ο αέρας ρέει το 10%.
Παρατηρώντας με «γυμνό» μάτι το νέο ID.7 αντιλαμβάνεσαι πόσο αεροδυναμικό είναι το σχήμα του. Σημείο αναφοράς αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής που παραπέμπει σε coupe, το χαμηλό εμπρός τμήμα, το κυρτό εμπρός παρμπρίζ, οι εμπρός και πλευρικές εισαγωγές αέρα, οι ειδικοί τροχοί με αεροδυναμικό σχήμα και το επίπεδο κάλυμμα σε ολόκληρο το δάπεδο κάτω από το όχημα.
Επίσης αεροδυναμικά πάνελ καθοδηγούν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Σημειώστε ακόμα τις ενεργές εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος που ανοίγουν μόνο όταν απαιτείται στοχευμένη ψύξη των μονάδων ισχύος και της μπαταρίας.